نیوز سیتی!
18 دی 1402 - 14:22

بیست و دومین اهدای عضو در دانشگاه علوم پزشکی مازندران

زنده‌یاد جان‌بخش «محمودرضا یزدانی ۶۴ ساله» اهل روستای تلنار شهرستان جویبار که دچار مرگ مغزی شده بود، با رضایت خانواده‌شان، اعضایش برای اهدای زندگی به بیماران نیازمند پیوند عضو به بیمارستان فیروزگر تهران منتقل شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از مازندران، کاظم محمودی معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی مازندران امروز دوشنبه ۱۸ دی ماه امسال طی گفت‌وگویی با اعلام اینکه  از ابتدای سال جاری تاکنون تعداد ۲۲ اهدای عضو در مجموعه دانشگاه علوم پزشکی مازندران رقم خورد، اظهار کرد: از بدو فعالیت واحد فراهم آوری اعضای پیوندی در دانشگاه علوم پزشکی مازندران ۲۸۶ مورد اهدا عضو از سال ۱۳۸۷ در این مجموعه رقم خورد.

وی افزود: زنده‌یاد جان‌بخش «محمودرضا یزدانی ۶۴  ساله»  اهل روستای تلنار شهرستان جویبار که دچار مرگ مغزی شده بود، با رضایت خانواده‌شان، اعضایش برای اهدای زندگی به بیماران نیازمند پیوند عضو به بیمارستان فیروزگر تهران منتقل شد.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی مازندران با تقدیر از اقدام والا و انسان دوستانه خانواده اهداکننده عضو که نشان از روح بزرگ و نوع دوستی است، برای روح عزیز آسمانی شده شان رحمت و آرامش الهی و برای بازماندگان صبر و شکیبایی آرزو کرد.

پایان پیام/۸۶۰۳۴/م

منبع: فارس
شناسه خبر: 1630847

مهمترین اخبار ایران و جهان: