نیوز سیتی!
15 دی 1402 - 15:24

راهپیمایی اهوازی‌ها در محکومیت عملیات تروریستی کرمان

مردم اهواز در محکومیت عملیات تروریستی در مسیر گلزار شهدای کرمان راهپیمایی کردند و بر علیه عاملان این جنایت شعارهایی سر دادند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، مردم اهواز در محکومیت عملیات تروریستی در مسیر گلزار شهدای کرمان راهپیمایی کردند و بر علیه عاملان این جنایت شعارهایی سر دادند.

این راهپیمایی ظهر امروز جمعه 15 دی‌ماه سال 1402 بعد از اقامه نماز عبادی سیاسی جمعه از مصلای مهدیه امام خمینی(ره) در بلوار آیت‌الله بهبهانی آغاز شد که مردم اهواز با شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسراییل عملیات تروریستی در مسیر گلزار شهدای کرمان را محکوم کردند.

در این آیین که جمعی از علما، روحانیون و طلاب علوم دینی نیز حضور داشتند مردم اهواز خواستار برخورد شدید با عوامل داخلی و خارجی عملیات تروریستی در مسیر گلزار شهدای کرمان شدند.

حضور دهه هفتادی‌ها، دهه هشتادی‌ها و جوانان و نوجوانان اهوازی در راهپیمایی محکومیت عملیات تروریستی در مسیر گلزار شهدای کرمان چشمگیر بود.

دهه نودی‌های اهوازی نیز همراه با پدر و مادر خود در راهپیمایی مردم اهواز در محکومیت عملیات تروریستی در مسیر گلزار شهدای کرمان حضور یافتند.

اهوازی‌ها همچنین در این راهپیمایی یاد و خاطره شهدای عملیات تروریستی کرمان را گرامی داشتند و با خانواده‌های معظم این لاله‌های پرپر ابراز همدردی کردند.

حجت‌الاسلام سیدمحمدنبی موسوی‌فرد نماینده ولی فقیه در استان خوزستان و امام جمعه اهواز در راهپیمایی اهوازی‌ها در محکومیت عملیات تروریستی در مسیر گلزار شهدای کرمان حضور یافت.

عصر روز چهارشنبه 13 دی‌ماه سال 1402 در مسیر گلزار شهدای کرمان دو انفجار تروریستی در بین زائران مرقد سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی رخ داد که بر اساس اعلام اورژانس کشور 85 نفر در این عملیات‌های تروریستی به شهادت رسیدند.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1627547

مهمترین اخبار ایران و جهان: