نیوز سیتی!
10 بهمن 1402 - 11:16

درخواست نجومی امباپه از رئال

ستاره تیم ملی فرانسه کیلیان امباپه اندازه ارزش خود از رئال پاداش خواست.

خبرنگار ورزشی فارس، «پاداش 175 میلیون یورویی بدهید، به رئال بیایم!»، این شرط عجیب کیلیان امباپه ستاره فرانسوی پاری سن ژرمن برای مدیران رئال مادرید است.

امباپه با ارزش 180 میلیون یورو گران ترین فوتبالیست دنیا به شمار می‌آید. ستاره فرانسوی قراردادش با پاریس در تابستان به پایان می‌رسد و به عنوان بازیکن آزاد می تواند به هر تیمی برود.

بر اساس گزارش امروز (سه شنبه) نشریه Cuatro اسپانیا، امباپه چون قراردادش با پاری سن ژرمن تابستان آینده به پایان می‌رسد و رئال نیازی نیست پولی به پاریس پرداخت کند برای مدیران مادریدی «شرط دریافت پاداش 175 میلیون یورویی» گذاشت.

تکنیک تماشایی ستاره فرانسوی را در زیر تماشا کنید.

باشگاه رئال مادرید در 7 سال گذشته دوبار به صورت جدی برای جذب امباپه اقدام کرد ولی نایب قهرمان جام جهانی 2022 قطر هر بار به بهانه هایی این انتقال را منتفی کرد. آخرین بار در سال 2021 بود که رئال در یک قدمی امضای قرارداد با امباپه بود که ورود مکرون، رئیس جمهور فرانسه به این موضوع و اصرارش برای ماندن این بازیکن در پاریس این انتقال را منتفی کرد.

نشریه اسپانیایی می نویسد که این تنها شرط امباپه برای رئالی ها نیست بلکه ستاره تیم ملی فرانسه از مدیران رئال خواسته تا «بیشترین دستمزد را در میان بازیکنان تیم دریافت کند».

پایان پیام/

 

منبع: فارس
شناسه خبر: 1654203

مهمترین اخبار ایران و جهان: