نیوز سیتی!
21 خرداد 1402 - 00:31

۱۸ پایگاه اوقات فراغت کانون پرورش فکری در میامی وجود دارد

میامی- فرماندار میامی گفت: در مجموعه کانون پرورش فکری شهرستان ۱۸ پایگاه اوقات فراغت وجود دارد که ۱۷ مورد آن روستایی و یک مورد شهری است.

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا آشوری شامگاه شنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش میامی به میزبانی فرمانداری بیان کرد: اوقات فراغت به سمت مهارت آموزی برود با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری، با مهارت آموزی رشد تولید و کاهش تورم را خواهیم داشت و به اقتصاد شهر میامی کمک خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه اردوهای اوقات فراغت، از شهرستان‌های همجوار به شهر میامی برنامه‌ریزی شود، افزود: جلسه شورای آموزش و پرورش در کالپوش و فرومد نیز برگزار شود یکی از مطالبات جوانان شهر میامی، زمین چمن طبیعی است که با جدیت پیگیری شود.

ثبت نام نوجوانان

فرماندار میامی با بیان اینکه ثبت نام کلاس‌های اوقات فراغت در چهار پایگاه در شهر میامی آغاز شده است، افزود: در روستاهای شهرستان هر مدرسه باید یک پایگاه اوقات فراغت داشته و ثبت نام انجام شود.

آشوری با بیان اینکه رویکرد مهار آموزی و اردوهای یک روزه و اردوهای جهادی در دستور کار قرار گیرد و تبیین دستاوردهای انقلاب به نسل جوان در دستور کار قرار گیرد، گفت: در رشته‌های مهارتی در اوقات فراغت، برای دانش آموزان توسط مرکز فنی و حرفه‌ای شهرستان گواهی صادر شود.

وی افزود: در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهر میامی در بحث اوقات فراغت ۱۸ پایگاه وجود دارد، که ۱۷ پایگاه در روستاها داریم و یک پایگاه در شهر میامی مستقر است که از این بابت میامی وضعیت ویژه‌ای در استان سمنان دارد همچنین در این مراکز ۶۲ نوع فعالیت اجرا می‌شود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1276303

مهمترین اخبار ایران و جهان: