نیوز سیتی!
18 اردیبهشت 1402 - 17:26

تعرفه‌های ورزش البرز در سال جدید با کمترین افزایش همراه است

کرج- مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز گفت: به طور قطع تعیین تعرفه‌های ورزش استان البرز در سال جدید به گونه‌ای خواهد بود که با کمترین افزایش ممکن روبه‌رو شود.

بهزاد فروغی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: حقیقتاً نام‌هایی که توسط مقام معظم رهبری (مدظله العالی) برای هر سال در نظر گرفته می‌شود بسیار هوشمندانه و مدبرانه بوده و دقیقاً متناسب با نیاز و شرایط روز کشور است.

وی با بیان اینکه حرکت در راستای تحقق شعار سال را سرلوحه کارمان قرار داده‌ایم، افزود: ما نیز همپای تمامی اقشار مختلف جامعه به ویژه دستگاه‌های اجرایی، خود را ملزم و متعهد به توجه و اقدام در جهت تحقق این مهم می‌دانیم.

فروغی ادامه داد: با توجه به شرایط معیشتی مردم و اقتصادی کشور، توجه به «مهار تورم و رشد تولید» امری فرا دستگاهی و برای برون رفت کشور از مشکلات کنونی، بسیار حیاتی است.

وی با بیان اینکه تلاش در جهت مهار تورم و رشد تولید وظیفه ملی تمام آحاد جامعه است، گفت: در راستای موضوع مهار تورم سعی خواهیم کرد در زمینه ارائه خدمات ورزشی به ورزشکاران، افزایش قیمت و فشار اقتصادی به خانواده‌ها تحمیل نشود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز خاطر نشان کرد: به طور قطع تعیین تعرفه‌های ورزش استان البرز در سال جدید به گونه‌ای خواهد بود که با کمترین افزایش ممکن روبه‌رو شود.

وی اضافه کرد: در زمینه راه اندازی و حمایت از کسب و کارهای ورزشی به ویژه در جهت تولید لوازم ورزشی، با فعالان این حوزه همکاری خواهیم کرد.

فروغی عنوان کرد: در حوزه جوانان و سازمان‌های مردم نهاد نیز ظرفیت خوبی در جهت راه اندازی مشاغل و کارآفرینی وجود دارد که از آن نیز بهره لازم را خواهیم برد.

وی تصریح کرد: همچنین آمادگی داریم تا فعالان حوزه اشتغال و تولید ورزشی را جهت دریافت تسهیلات به بانک‌های عامل معرفی نمائیم.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1198203

مهمترین اخبار ایران و جهان: