نیوز سیتی!
28 اردیبهشت 1402 - 12:10

۴۰ چاه کشاورزی برای تقویت آب شرب گرگان به شبکه توزیع متصل می شود

گرگان- نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تنگناهای موجود در تامین آب شرب گفت: ۴۰ چاه کشاورزی برای تقویت آب آشامیدنی گرگان به شبکه توزیع متصل می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، رمضانعلی سنگدوینی پیش از پنجشنبه در نشست با خبرنگاران در گرگان اظهار کرد: نیاز آب شرب شهر گرگان در دوره پیک مصرف هزار و ۹۱۴ لیتر بر ثانیه بوده که میزان تولید آن ۵۱۹ لیتر بر ثانیه کمتر از حد نیاز شهر است.

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی افزود: بر اساس برنامه طی دو ماه آینده ۱۶۵ لیتر بر ثانیه از طریق چاه‌های جدید تأمین می‌شود و برای جبران سایر کمبودها از توان ۴۰ چاه کشاورزی استفاده خواهیم کرد.

وی ادامه داد: بهره گیری از توان ۴۰ چاه کشاورزی واقع در مناطق پیرامونی شهر گرگان و چاه‌های واقع در خطوط انتقال از جمله رویکردهای ترسیم شده است که با ارتقای کیفیت و رعایت مباحث بهداشتی به شبکه توزیع متصل می‌شوند.

سنگدوینی با اشاره به گلایه مندی مردم از عملکرد برخی مدیران در دستگاه‌های اجرایی گلستان گفت: مدیریت گلستان باید کارآمد شوند و مهمترین مقوله، مردمی بودن مدیران است.

وی گفت: ضعف برخی مدیران مشکلات موجود در کشور را دوچندان کرده است، مدیران باید پاسخگوی مطالبات مردم باشند و برای شنیدن دغدغه‌های مردم گوش شنوا داشته باشند.

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: رضایت‌مندی مردم باید به اصلی ترین رویکرد مدیران تبدیل شود، باید با تمام وجود مردم و رضایت آنهارا پیگیر باشیم، خدمت به مردم با پشت میز نشستن برطرف نمی‌شود، باید در صحنه و میدان باشند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1220503

مهمترین اخبار ایران و جهان: