نیوز سیتی!
17 خرداد 1402 - 14:52

برخورد قاطعانه پلیس راه خلخال با اضافه بار کامیون‌ها

دادستان عمومی و انقلاب خلخال از برخورد قاطع با کامیون‌های با تناژ اضافه در حوزه استحفاظی شهرستان خلخال در مسیرهای منتهی به تالش، رضوانشهر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، آرش جعفری ظهر امروز در جلسه با اعضای شورای ترافیک شهرستان خلخال اظهار کرد: اضافه بار و تناژ اضافی از اصلی‌ترین مشکلات تخریب جاده‌های شهرستان خلخال است و پلیس‌های مستقر محورهای مواصلاتی این شهرستان با قاطعیت با اضافه بار برخورد نمایند.

وی بر حضور پلیس مقتدر راه در محورهای مواصلاتی تاکید کرده و افزود: تقویت نیروی انسانی یکی از ملزومات است و قطعا با مسئولین استان در جهت افزایش نیروی پلیس راه جهت  انجام ماموریت‌ها پیگیری لازم و مکاتبات انجام خواهد شد.

دادستان عمومی وانقلاب خلخال بیان کرد: در برخی مواقع کامیون‌داران با واحدهای شن و ماسه همدستی کرده و در محورها در نبود پلیس با اضافه بار تردد و بدون برگه بارنامه از محور عبور می‌کنند که برخورد قاطع و قانونی در خصوص این رانندگان و واحدهای تولید شن وماسه انجام خواهد شد.

جعفری بیان کرد: اجازه نخواهیم داد چند هنجار شکن  کامیون دار به خاطر سود و نفع شخصی علاوه بر حمل تناژ اضافه برخورد نامناسب با عوامل انتظامی و پلیس راه را داشته باشند و در این خصوص با قاطعیت با هنجار شکنان از سوی مقام قضایی برخورد خواهد شد.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1268547

مهمترین اخبار ایران و جهان: