نیوز سیتی!
06 دی 1401 - 14:29

انفعال و سَرخوردگی از آن دشمن است

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: انفعال و سرخوردگی از آن دشمن و مومن همیشه محکم و مقاوم است و می‌داند که تحت شرایط آزمون‌های مختلفی دارد و مانند یه کوه ایستاده است و به امام، رهبری و شهدا لبیک می‌گوید.

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام صبح امروز در مراسم تشییع شهدای گمنام در مصلی امام خمینی‌(ره) شهرکرد گفت: زهرای مرضیه(س) در عمر کوتاه خود به معنای واقعی جهاد کرد و از همه ظرفیت‌ها و فرصت‌ها برای راهنمایی مردم به اسلام اصیل بهره برد.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه مغز اسلام ولایت و امامت است، ادامه داد: پیامبر در غدیر مأمور شد تا بگوید مغز اسلام یعنی آن چیزی که ایشان در ۲۳ سال رسالتشان تبلیغ کردند.

وی افزود: پوسته و مغز اسلام باید در هم آمیخته گردد تا نتیجه آن اسلام عدالت‌پرور شود.

نکونام اضافه کرد: پیام حضرت زهرا(س) ولایت است و امروز شما در فروغ این چراغ روشن راه انقلاب اسلامی را دنبال می‌کنید.

وی عنوان کرد: این شهدا در همین راه قرار گرفتند و به امام خود لبیک گفتند و خداوند این شهدا را ذخیره کرده است تا امروز به میان ما بیایند و دل‌هایمان را زنده کنند، غفلت را از ما بزدایند،  پیام‌رسان باشند و راه را زنده کنند.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: پیام شهدا امروز این است که مردم امام و رهبری را تنها نگذاشتند و این راه باید پُر رهرو بماند.

نکونام افزود: این عرصه نباید از وجود شیران بیشه خالی بماند که نمانده و بصیرت مردم روز به روز افزون‌تر شده است.

وی اضافه کرد: انفعال و سرخوردگی از آن دشمن است و مومن همیشه محکم و مقاوم است و می‌داند که تحت شرایط آزمون‌های مختلفی دارد و مومن مانند یه کوه ایستاده و به آمریکا، اروپا و منافقین نه  و به امام، رهبری و شهدا لبیک می‌گوید.

پایان پیام/68024

 

منبع: فارس
شناسه خبر: 938391

مهمترین اخبار ایران و جهان: