نیوز سیتی!
13 بهمن 1401 - 19:37

اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران در دنیا زبانزد است

اردستان-فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اردستان گفت امروز اقتدار نظام جمهوری اسلامی در دنیا زبانزد است و در همه عرصه‌های علمی، فرهنگی، پزشکی، نظامی، نانوتکنولوژی و غیره نیز حرفی برای گفتن داریم.

به گزارش خبرنگار مهر، روح الله صنعت‌کار عصر پنجشنبه در آئین عطرافشانی مزار شهدا ضمن گرامیداشت دهه فجر و یاد و خاطره شهدا، اظهار داشت: به برکت خون شهدا است که انقلاب اسلامی ما در ۴۴ سال پیش به پیروزی رسید و تا به امروز نیز این پیروزی ادامه دار بوده و خواهد بود.

وی افزود: خوب است که از شهدای قبل از انقلاب نیز یاد کنیم، شهید مدرس که اهل شهرستان اردستان هست از جمله شهدای قبل از انقلاب بود که با زهر و شکنجه دژخیمان رضاشاه به شهادت رسید.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اردستان خاطرنشان کرد: شهدای قبل از انقلاب همچون شهید نواب هستند که مقام معظم رهبری در مورد این شهید فرمودند که جرقه‌های انقلاب را ایشان در دلم زد و بنیانگذار جمهوری اسلامی نیز بیشترین تعریف و تمجید در مبارزه با رژیم ستم شاهی را از شهید مدرس عنوان می‌کرد.

وی بیان کرد: ۴۴ سال از شکوهمندترین انقلاب سده‌های اخیر و بزرگ‌ترین انقلاب قرن بیستم و قرن‌های متمادی اخیر می‌گذرد و انقلاب اسلامی همچنان استوار ایستاده است.

صنعت‌کار با اشاره به اینکه گلباران تمثال امام خمینی (ره) در این شهرستان انجام شد، تصریح کرد: حقیقتاً اگر امام خمینی (ره) نبود این جمع ما و یادمان‌ها بر جمهوری اسلامی نمی‌گذشت و این امام خمینی (ره) بود که راه و رسم را به ما نشان داد و سربازانی همچون شهید سلیمانی‌ها در این راه تربیت شدند.

صنعت‌کار خاطرنشان کرد: امروزه پرچم جمهوری اسلامی در همه عرصه‌ها از جمله علمی، فرهنگی، پزشکی، نظامی، نانوتکنولوژی و غیره بلند بوده و همه این افتخارات از آن امام راحل و شهدا است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1015647

مهمترین اخبار ایران و جهان: