نیوز سیتی!
09 بهمن 1401 - 09:40

حکمرانی نو نیازمند تغییر مسئولان است

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: برای طراحی حکمرانی نیازی به پشیمانی نیست بلکه مسیر مورد نیاز تغییر مسئولان در خود و رجعت به ارزش های انقلاب است.

به گزارش خبرنگار مهر، علی نیکزاد نایب رئیس مجلس صبح امروز (یکشنبه ۹ بهمن ماه) در جلسه علنی مجلس در نطق پیش از دستور با اشاره به فرا رسیدن دهه فجر ضمن تبریک این ایام گفت: انقلاب شکوهمند اسلامی بزرگترین نقطه عطف تاریخ ایران پس از پذیرش اسلام بود. این انقلاب شکوهمند با رهبری دو امام حکیم، فرزانه و مقتدر ملت ایران را در سایه وحدت کلمه از ذلت و خواری به اوج عزت و اقتدار رسانید که خداوند را بابت این نعمت بزرگ شاکر هستیم.

وی افزود: شکر این نعمت بزرگ در حفظ اصول و ارزش‌های انقلابی است. حکمرانی برآمده از انقلاب اسلامی الگویی بی بدیل است و مردم سالاری دینی سازوکاری کامل و حقیقی‌تر از دموکراسی لیبرالیستی است. انقلاب اسلامی در ۴۴ سال گذشته ثابت کرده است مردم مدار و دین محور و بدون وابستگی به شرق و غرب نه تنها می‌توان در برابر ابهت پوشالی و استکباری ایستادگی کرد بلکه می‌توان بسیاری از قله‌ها را فتح کرد و در مسیر سایر قله‌ها با شتاب و سرعت در حرکت بود.

نیکزاد تصریح کرد: انقلاب اسلامی همانگونه که در بیانیه گام دوم تصریح شده بدون خیانت به آرمان‌هایش در برابر همه وسوسه‌هایی که غیرقابل مقاومت به نظر می‌رسیدند از کرامت خود و اصالت شعارهایش صیانت کرده است. ادامه مسیر انقلاب نیز نیازمند نظریه پردازی و واژه پردازی جدیدی نیست بلکه محتاج بازگشت به همان شعارهای اصیل است.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی ادامه داد: مردم بر همان عهدی که با امام و رهبر خود بسته اند همچنان استوار هستند و این مسئولین هستند که باید در خود تغییر ایجاد کنند.

نیکزاد عنوان کرد: برای طراحی حکمرانی آینده نیازی به پشیمان شدن از شعارهای اصیل انقلاب نیست بلکه مسیر مورد نیاز بازگشت و رأفت آگاهانه به ارزش‌های سال ۵۷ است.

در حال تکمیل...

منبع: مهر
شناسه خبر: 1004147

مهمترین اخبار ایران و جهان: