نیوز سیتی!
12 بهمن 1401 - 13:05

«گواور» پربارش‌ترین نقطه کرمانشاه طی شبانه روز گذشته/ هوا سرد می‌شود

رییس پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی استان کرمانشاه گفت: گواور با ۴۴.۲ میلی‌متر بارندگی پر بارش‌ترین نقطه استان در ۲۴ ساعت گذشته بود.

سعید قاسمی، رییس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان کرمانشاه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه ضمن ارائه آماری از بارش‌های ۲۴ ساعت گذشته، اظهار کرد: گواور با ۴۴.۲ میلی‌متر بارندگی پر بارش‌ترین نقطه استان در ۲۴ ساعت گذشته بود.

وی ادامه داد: پس از گواور، شهرهای گهواره با ۳۶ و بیستون با ۳۵.۶ میلی‌متر بارندگی در رتبه‌های بعدی پربارش‌ترین نقاط استان و قصرشیرین نیز با ۵.۶ میلی‌متر بارندگی کمترین میزان بارش را در استان در این مدت داشته‌اند.

رییس پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی استان کرمانشاه افزود: میزان بارندگی شهر کرمانشاه نیز در شبانه‌روز گذشته ۲۰.۷ میلی‌متر گزارش شده است.

وی یادآور شد: بر اساس آخرین تحلیل از داده های هواشناسی، به دلیل تضعیف شرایط ناپایدار، بارش امروز غالبا پراکنده و بیشتر در نواحی غربی استان متمرکز خواهد بود.

قاسمی اضافه کرد: در روز پنجشنبه تحت تاثیر موج دیگری مجددا و البته با شدتی کمتر از سامانه روز گذشته، شاهد بارش برف و باران، به‌خصوص در نیمه غربی استان خواهیم بود. همچنین؛ حداقل دمای هوا از فردا تا پایان هفته، روندی کاهشی خواهد داشت.

وی یادآور شد: کاهش دما که شرایط را برای تشکیل مه، به‌خصوص در اوایل روز فراهم می‌کند؛ در روزهای جمعه و شنبه محسوس‌تر خواهد بود.

پایان پیام/پ

منبع: فارس
شناسه خبر: 1012647

مهمترین اخبار ایران و جهان: