نیوز سیتی!
01 آبان 1402 - 15:35

دادستان تهران: پرونده قضایی برای مصدومیت 6 نفر بر اثر سقوط بالن تشکیل شد

دادستانی تهران از تشکیل پرونده قضایی در خصوص سقوط بالن متعلق به شهرداری تهران که منجر به مصدومیت ۶ نفر شده بود، خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از تهران به نقل از روابط عمومی دادگستری استان، علی صالحی دادستان عمومی و انقلاب تهران اظهار کرد: پرونده قضایی در خصوص سقوط بالن متعلق به شهرداری تهران که منجر به مصدومیت ۶ نفر شده بود، تشکیل شده است.

وی در ادامه با اشاره به روند رسیدگی به یک پرونده کثیرالشاکی با ۱۶۶ نفر شاکی در دادستانی تهران اظهار کرد: در این پرونده ۴ نفر با استفاده از مبایعه‌نامه‌های عادی و قرارداد‌های پیش‌فروش، پیش‌خرید و سرمایه‌گذاری، دعوت از افراد برای سرمایه‌گذاری و انجام اقدامات متقلبانه و استفاده از اسناد مجعول، بعضا یک واحد را به چندین نفر فروخته اند و به عنوان ثمن معامله، املاک و خودرو‌های متعددی را دریافت و به برخی از نزدیکان خود منتقل کرده‌اند.

وی ادامه داد: در نتیجه پیگیری‌های صورت گرفته، متهمان فراری این پرونده با عناوین اتهامی مباشرت در فروش مال غیر، کلاهبرداری، جعل و استفاده از سند مجعول و همچنین پولشویی، بازداشت شدند و قرار تامین متناسبی برای آن‌ها صادر گردید و نسبت به توقیف اموال آن‌ها نیز اقدامات لازم در حال انجام است؛ این پرونده پس از تکمیل تحقیقات، با صدور قرار جلب به دادرسی و کیفرخواست، به دادگاه ارسال شد.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1547791

مهمترین اخبار ایران و جهان: