نیوز سیتی!
03 آذر 1402 - 15:40

امام جمعه اصلاندوز: بسیج ارزشمندترین یادگار امام خمینی (ره) است

امام جمعه شهرستان اصلاندوز گفت: پدیده مبارک و نورانی بسیج مستضعفین از عظیم‌ترین، ارزشمندترین و ماندگارترین یادگارهای امام خمینی (ره) است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت الاسلام محمد جعفرزاده در نماز جمعه این هفته شهرستان اصلاندوز که با حضور پرشور اقشار مختلف مردم برگزار شد، ضمن گرامیداشت سالروز تشکیل بسیج مستضعفان اظهار کرد: پدیده مبارک و نورانی بسیج مستضعفین از عظیم‌ترین، ارزشمندترین و ماندگارترین یادگارهای امام خمینی (ره) است. امام بسیج و بسیجیان را مصداق کامل از ایثار، فداکاری، اخلاص، عشق به خدا، عشق به اسلام، عشق به شهادت، مردمی بودن، پایداری و پایبندی به اصول و مبانی دینی و توانایی با هرگونه تهدید فرهنگی و نظامی را از ویژگی‌های بسیج برشمردند.

وی افزود: تفکر و فرهنگ و ارزش‌های بسیجی است که می‌تواند آحاد جامعه را از درون متحول کند و انسان را به رشد معنوی و اخلاقی برساند.

وی با بیان اینکه امروز برای مقابله با تهاجم فرهنگی غرب، مقابله با جنگ نرم دشمن که بنیاد خانواده، اعتقادات و باورهای دینی، مذهبی و فرهنگی کشور را نشانه رفته است، فرهنگ بسیجی باید در جامعه نهادینه شود چرا که تفکر بسیجی همان تفکر سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی است.

بیداری مردم آزاده از برکات طوفان الاقصی بود

خطیب جمعه اصلاندوز تصریح کرد: یکی از برکات طوفان الاقصی بیداری مردم آزاده و سر افراز در سراسر جهان بود قطعا این مقاومت و سربلندی با پیروزی قاطع جوانان و رزمندگان غزه به پایان خواهد رسید.

جعفرزاده با اشاره به ویژگی‌های بسیج افزود: از ویژگی‌‌های بسیج این است که از میان قشر محروم برخاسته‌ و قدرت روبه افزایش ایران قوی امروز ما در سایه تلاش‌های شبانه روزی و بسیجی وار نیروهای مسلح ما از جمله سپاه معظم است.

امام جمعه اصلاندوز ادامه داد: رونمایی از دستاوردهای جدید دفاعی ایران مقارن با شکست‌های رژیم صهیونیستی در جنگ غزه رقم خورد شاید پیام این رونمایی بر اساس بیانات رهبر انقلاب ادامه دار بودن پیشرفت ایران در تمام حوزه‌ها خصوصا دفاعی در عین پسرفت قدرت‌های غربی خصوصا در حوزه نظامی است.

وی تاکید کرد: امروز تنها راه نجات مردم مسلمان در غزه و جهان تحریم کالا، مسیرها، نفت و انرژی و قطع ارتباط با رژیم صهیونیستی توسط کشورها به خصوص مسلمانان است.

خطیب جمعه اصلاندوز بیان کرد: استقلال اقتصادی رکنی اساسی برای شعار مقدس استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی است که یکی از شعارهای اساسی انقلاب اسلامی (استقلال) در همه عرصه‌های سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و نظامی است از این میان استقلال اقتصادی از اهمیت خاصی برخوردار است  زیرا که با وابستگی اقتصادی دیگر عرصه‌های استقلال کشور نیز با تهدید مواجه خواهد شد.

حجت الاسلام جعفرزاده عنوان کرد: دشمنان انقلاب اسلامی و ایران نیز که سودای وابستگی این مرز و بوم را در رویاهای خود می پرورانند در کنار توطئه‌های مختلف تحریم و فشارهای اقتصادی را نیز در طول تمامی سال‌های بعد از پیروزی انقلاب اسلامی و مخصوصا در ۱۰ سال اخیر بر ملت ایران تحمیل کرده اند.

دشمن اقتصاد کشور را هدف گرفته است

امام جمعه اصلاندوز تصریح کرد: دشمن اقتصاد را هدف گرفته است تامردم را از نظام دلسرد کند و نظامی که از پشتوانه مردمی برخوردار نباشد به راحتی شکست خواهد خورد.

وی گفت: یکی از مهم ترین محورهای مدنظر مقام معظم رهبری در تعیین شعارهای اقتصادی این سال‌ها توجه اکید به حمایت از کالای ایرانی و مصرف کالای ایرانی و تاکید بر اینکه ما نسبت به اقتصادهای خودمان همت داشته باشیم.

پایان پیام/

پایان‌پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1583103

مهمترین اخبار ایران و جهان: