نیوز سیتی!
29 آبان 1402 - 13:06

انتخابات نمایندگان تشکل‌های مردم نهاد استان قم برگزار شد

دومین دوره انتخابات نمایندگان تشکل‌های مردم نهاد استان قم در شورای توسعه و حمایت از تشکل‌ها با حضور ۱۸ نماینده در فرمانداری قم برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، حسین غریب مدیرکل امور اجتماعی استانداری قم پیش از ظهر امروز در حاشیه برگزاری دومین دوره انتخابات نمایندگان تشکل‌های مردم نهاد استان قم گفت: پس از تعیین شدن نمایندگان در انتخابات امروز با رأی رسمی اعضای حاضر، منتخبین به مدت دو سال به عنوان نمایندگان تشکل‌های مردم نهاد استانداری‌ قم و عضو رسمی شورای توسعه و حمایت از تشکل‌ها انجام وظیفه خواهند کرد.

وی با بیان اینکه ۶ نماینده تشکل در این دوره از انتخابات کاندید شده‌اند، عنوان کرد: نمایندگان منتخب، در زمینه ارتباط تشکل‌های مردم نهاد با مجموعه دستگاه‌های اجرایی استان قم در خصوص حل و فصل مشکلات و مسائل تشکل‌ها نقش آفرینی می‌کنند.

مدیرکل امور اجتماعی استانداری قم اظهار کرد: امیدواریم با حضور این نمایندگان در راستای تقویت بُعد مردمی سازی فعالیت‌های دولت و زمینه‌سازی برای حضور و مشارکت هرچه بیشتر و موثرتر تشکل‌های مردم نهاد برای خدمت‌رسانی بهتر به مردم شریف و ولایت‌مدار استان، فصل جدیدی شکل گیرد.

وی اذعان کرد: با توجه به اینکه در سال‌های اخیر به دلیل همه‌گیری بیماری کرونا این انتخابات از سال ۱۳۹۸ تا کنون به تعویق افتاده بود، با تلاش معاونت تشکل‌های مردم نهاد سازمان امور اجتماعی کشور امروز ۲۹ آبان‌ماه به صورت همزمان در ۳۱ استان کشور برگزار شد.

غریب خاطر نشان کرد: بعداز شمارش آرای دومین دوره انتخابات نمایندگان تشکل‌های مردم نهاد، دو نماینده منتخب تشکل‌های مردم نهاد استان قم به صورت رسمی معرفی خواهند شد.

پایان پیام/۷۸۰۳۳

منبع: فارس
شناسه خبر: 1578647

مهمترین اخبار ایران و جهان: