نیوز سیتی!
10 آبان 1402 - 11:47

آموزش بیش از ۵٠٠ نفر از جوانان در قالب اردوهای مهارتی

معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان ایلام: بیش از ۵٠٠نفر از جوانان ایلامی در قالب اردوهای مهارتی آموزش دیده اند.

محمدرضا تردست معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان ایلام صبح چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: به‌منظور مهارت‌آموزی و عدالت آموزشی و همچنین افزایش دانش مهارتی جوانان اردوهای مهارتی در سطح مناطق مختلف استان درحال برگزاری است.

 وی افزود: تا کنون بیش‌از ۵٠٠ نفر از جوانان در قالب اردوهای مهارت‌های لازم در رشته‌های مختلف را کسب کرده اند.

 معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان ایلام ادامه داد: این اردوها برای افراد بین ۱۸ تا۳۵ سال آقا و خانم با همکاری و حمایت اداره کل طرح‌های ملی و فراگیر جوانان وزارت ورزش و جوانان برگزار می‌شود.

 تردست خاطرنشان کرد: در این دوره ها آموزش رشته‌های مختلفی چون کوادکوپتر، پرورش ماهی در قفس، قفس چینی داروخانه، فوریت های پزشکی، دستیاردندانپزشک، گوهر تراش سنگ‌های قیمتی و غیره با توجه به نیازسنجی صورت‌گرفته و علاقمندی جوانان صورت می گیرد. 

این مقام مسئول با اشاره به اینکه، اردوها در قالب دوره های تئوری و عملی برگزارمی‌شود گفت:همچنین جهت افزایش سطح مهارت و آگاهی در خلال برگزاری اردوهای آموزشی مذکور بسته به نوع رشته انتخابی کارآموز ازمراکزصنعتی،علمی،پژوهشی و اقتصادی مربوط بازید خواهد شد. 

وی گفت: این دوره ها به صورت کاملا رایگان از اواسط تابستان شروع شده و تا پایان سال ادامه خواهد داشت. 

پایان پیام

منبع: فارس
شناسه خبر: 1557491

مهمترین اخبار ایران و جهان: