نیوز سیتی!
14 آبان 1402 - 14:35

مشکلات دانشگاه فرهنگیان فارس همچنان پابرجا است

استاندار فارس گفت: مشکلات زیر ساختی دانشگاه فرهنگیان فارس هنوز مرتفع نشده این در حالی است که اقدامات خوبی در این بخش انجام شده ولی هنوز مشکلات پابرجا است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از شیراز، محمدهادی ایمانیه پیش از ظهر یکشنبه در یادواره شهدای دانش‌آموز  ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دانش‌آموز در 13 آبان، بیان کرد: شهدای دانش‌آموز جان خود را در راستای اعتلای اسلام فدا کرده  و مردانگی را در دوران دانش‌آموزی به تمام جامعه نشان دادند.

استاندار فارس اضافه کرد: نسل چهارم و پنجم انقلاب اکنون با تاسی از منویات مقام معظم رهبری روزبه‌روز رویش‌های جدید انقلاب اسلامی  را به جهانیان نشان داده و در تلاش هستند تا جامعه به سمت تعالی حرکت کند.

وی تأکید کرد: امروز جبهه مقاومت در سراسر دنیا  به تاسی از انقلاب اسلامی به پا خواسته‌اند و نبرد همیشگی جبهه حق بر علیه باطل وجهه دیگری پیدا کرده  و عمر رژیم اشغالگر قدس در کمتر از 25 سال به پایان می‌رسد و آماده ظهور امام‌زمان (عج) خواهیم شد.

ایمانیه افزود: باتوجه‌ به اعلام آمادگی شورای آموزش‌وپرورش فارس برای اجرای سند تحول آموزش‌وپرورش به‌عنوان اولین استان در کشور، زیرساخت‌های لازم برای تحقق مطالبات رهبری در این بخش نیز در فارس فراهم شده است.

استاندار فارس ادامه داد: باتوجه‌به  وضعیت دانشگاه فرهنگیان، این مرکز علمی نیازمند توجه ویژه و حل مشکلات زیرساختی این دانشگاه است این در حالی است که اقدامات خوبی انجام شده ولی هنوز دانشگاه فرهنگیان فارس نیازمند توجه و تسهیلات برای حل مشکلات زیر ساختی است.

ایمانیه افزود: استان فارس برای تأمین اعتبار «مدرسان امین» نیازمند اعتبار و تسهیلات است؛ ازاین‌رو امیدواریم که بتوان با دریافت تسهیلات لازم زمینه توسعه و گسترش طرح مدرسان امین در فارس فراهم شود.

او در خصوص رتبه‌بندی معلمان نیز اظهار کرد: این طرح پس از 10 سال توسط دولت سیزدهم به نتیجه رسیده است  اما نباید  هدف از رتبه بندی معلمان ترمیم حقوق این افراد باشد بلکه باید  افزایش کیفی خدمات معلمان در این طرح مد نظر قرار بگیرد.

پایان پیام/ن

منبع: فارس
شناسه خبر: 1561991

مهمترین اخبار ایران و جهان: