نیوز سیتی!
17 آذر 1402 - 06:40

یعقوبی: کاش تمام سالن‌ها مجهز به ویدئوچک شوند

سرمربی تیم والیبال چادرملو گفت: ای کاش تمام سالن‌ها مجهز به ویدئوچک شوند تا اعتراضات به داوری کمتر شود.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، کامبیز یعقوبی درمورد پیروزی 3 بر 2 تیم والیبال چادرملو مقابل مس رفسنجان در هفته دهم رقابت‌های لیگ برتر اظهار داشت: بازی وقتی سه بر دو شود یعنی مسابقه سنگینی بوده است. وقتی گزارش بازی را نگاه می‌کنم هر دو تیم در تمام فاکتورها برابر بودند و دو تا سه درصد اختلاف وجود داشت که نشان دهنده شناخت خوب دو تیم نسبت به یکدیگر بوده است. هر دو تیم بازی سختی را به نمایش گذاشتند.

وی ادامه داد: خدا را شکر چادرملو در ست پنجم از نظر روحی بازیابی شد و به‌رغم این‌که ست پنجم از حساسیت بالایی برخوردار بود، با تجربه بالا پیروز شدیم. متاسفانه این مسابقه برای هر دو تیم آسیب دیده زیاد داشت. بازی‌ها فشرده شده است و این فشردگی باعث آسیب دیدن بازیکنان می‌شود. انشالله هیچ بازیکنی در هیچ رده‌ای آسیب نبیند چون مسابقات با کامل بودن تیم‌ها زیباتر می‌شود. این مسابقه را توانستیم ببریم و نیاز به این برد داشتیم و به هرحال برد خارج از خانه شیرین‌تر است.

سرمربی تیم والیبال چادرملو با بیان اینکه به تیم مس تبریک می‌گویم که خیلی خوب بازی کرد، گفت: واقعاً بازی سنگینی بود و به بچه‌های خودمان هم تبریک می‌گویم که خیلی خوب جنگیدند. انشالله در بازی‌های بعدی هم به همین منوال پیش برویم و پیروز شویم. دو داور این بازی از داوران خوب و بین‌اللملی ایران بودند ولی متاسفانه نبود ویدئوچک تاثیر به سزایی بر روی تصمیم‌گیری‌ها می‌گذارد. من نمی‌گویم که داوران اشتباه کرده‌اند یا نه، به هر حال اتفاقاتی که رخ داد طبیعی است.

یعقوبی ادامه داد: تیم ما و تیم حریف اعتراضاتی داشتیم، اما اگر ویدئو چک وجود داشته باشد هیچ کدام از این اتفاق‌ها نمی‌افتاد. اگر نتوانیم این نقص را در لیگ برطرف کنیم خیلی مواقع به دلیل خطای دید و سرعت بالای توپ به مشکل می‌خوریم و به دلیل حساس بودن مسابقه، هر تیمی احساس می‌کند که امتیاز به نفع تیم خودش است. امیدوار شرایطی به وجود بیاید که سالن‌ها مجهز به ویدئوچک شوند تا خیال تیم‌ها راحت و اعتراضات به داوری کمتر شود و داوران هم راحت‌تر قضاوت کنند.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1597547

مهمترین اخبار ایران و جهان: