نیوز سیتی!
27 آبان 1402 - 17:30

محکومیت اسرائیل در صفحات مجازی به ضرر بانک‌های آمریکایی تمام شد

کلیپ‌های بسیاری در فضای مجازی و از سوی کاربران شبکه‌های اجتماعی در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و محکومیت جنایت‌های رژیم صهیونیستی منتشر شد و در آخرین اقدام، از مردم خواسته شد با برداشت دارایی‌های خود از بانک‌های آمریکایی دست آمریکا را در حمایت مالی و تسلیحاتی از رژیم کودک‌کش صهیونیستی کوتاه کنند.

فارس‌پلاس؛ دیگر رسانه‌ها - راهبرد معاصر نوشت: «راهبرد معاصر»؛ غزه در خون و آتش است و جنایت‌های رژیم اشغالگر قدس تمامی ندارد؛ تعداد شهدا از ۱۱ هزار نفر گذر کرده است، آماری که بیش از ۳ هزار نفرشان را کودکان مظلوم و بی پناه تشکیل می دهند؛ کودکانی که برخی حتی معنای جنگ را نمی‌دانند و از وحشت بمباران شوکه می‌شوند یا نوزادانی که هنوز طعم زیتون را نچشیده باید بی‌غسل کفن و بی نام و نشان به آغوش خاک سپرده شوند.

شکست پروژه بایکوت خبری

رژیم اشغالگر قدس با بایکوت خبری جنایت هایش در غزه سعی در تقطیع رسانه‌ای و منتشر نکردن اخبار و صحنه‌های این جنایت شوم داشت. این رژیم حتی مراکز رسانه ای و بیش از ۴۰ خبرنگار را با شناسایی مستقیم هدف قرار داد و شهید، دفاتر خبری را با خاک یکسان کرد تا افکار عمومی جهان فجایع غزه را نبینند.

رژیم صهیونیستی قصد داشت افکار عمومی جهان تبلیغات سیاسی-رسانه‌ای اش در مظلوم نمایی را باور کنند و در اذهان مردم فلسطین را غاصب و رژیم صهیونیستی را مورد ظلم واقع شده تصور کنند؛ اما در عصر فضای مجازی تمام این صحنه ها و جنایت های فجیع به سرعت و درستی برای تمام مردم دنیا مخابره شد.

این اخبار در بطن خود صحنه‌های دلخراش شهادت کودکان مظلوم و آوارگی آنها را به همراه داشت که باعث خشم عمومی تمام مردم دنیا شد؛ خشمی که در آن حتی آمریکایی‌ها که دولتشان نقش مستقیم در جنگ غزه دارد، مستثنی نبودند و به اشکال مختلف از اعتراض در مجلس نمایندگان و تظاهرات تا اعتراضات مدنی و اجتماعی سعی در محکوم کردن این جنایت ها دارند.

از انکار تا واقعیت

مقام معظم رهبری در سخنرانی اخیرشان با محکوم کردن جنایت‌ها و حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی به مردم غزه و کشتار کودکان و غیر نظامیان به نقش مستقیم دولت جانی آمریکا در جنایت‌ها و لزوم مطالبه عمومی در محکومیت آن پرداختند. به گفته کارشناسان، این نقش حمایتگرانه از ابتدای شکل گیری رژیم اشغالگر قدس تا امروز در تمام جنایت های ریز و درشت و نسل کشی مسلمانان فلسطین همچنان ادامه دارد.

مردم آمریکا نیز مانند تمام نقاط دنیا خشمگین از این جنایت‌ها خواستار توقف آن هستند، اما رژیم صهیونیستی همچنان غزه را می‌کوبد و نظامیان سنگدل آن در جنگی تن به تن هر جنبده‌ای را هدف قرار می‌دهند. جنگ تن به تن صهیونیست‌ها با کودکان فلسطینی اشک بسیاری از کاربران فضای مجازی را درآورده است.

کلیپ‌های بسیاری در فضای مجازی و از سوی کاربران شبکه‌های اجتماعی در حمایت از مردم مظلوم فلسطین منتشر شد و در آخرین اقدام، کاربران شبکه‌های اجتماعی از مردم درخواست می‌کنند با برداشت دارایی‌های خود از بانک‌های آمریکایی دست آمریکا را در حمایت مالی و تسلیحاتی از رژیم کودک کش صهیونیستی کوتاه و نقش دارایی خود را در این حمایت‌های ناعادلانه از این رژیم قطع کنند.

اجماع عمومی کاربران شبکه‌های اجتماعی

اجماع عمومی کاربران شبکه‌های اجتماعی مردم آمریکایی بسیاری را به بانک‌ها کشاند؛ این کار گروهی شاید سبب ورشکستگی بانک‌ها نشود، اما اعتراضی مستقیم به نقش آمریکا در این جنایت‌هاست. در کنار اقدام کاربران شبکه‌های اجتماعی در آمریکا مردم دیگر کشورها نیز در اجماعی نانوشته به دنبال تحریم کالاهای منسوب به رژیم کودک کش هستند تا با نخریدن و استفاده نکردن از آنها سهم خود را در لزوم توقف جنایت‌ها ایفا کنند.

بمباران غزه و شهادت کودکان ادامه دارد و تاکنون مجامع بین‌المللی و اجلاس‌های منطقه‌ای و نشست اضطراری سازمان همکاری‌های اسلامی نتوانسته‌اند از ادامه این جنایت‌ها جلوگیری کنند، اما شاید قدرتی که رژیم صهیونیستی و آمریکا آن را نادیده گرفته‌اند، همین اجماع بی‌بدیل باشد که نقش مؤثری در توقف جنگ نابرابر خواهد داشت.

پایان پیام/ت

منبع: فارس
شناسه خبر: 1576691

مهمترین اخبار ایران و جهان: