نیوز سیتی!
30 مهر 1402 - 12:09

فراخوان ارسال آثار به چهارمین جشنواره رسانه و عدالت در کرمان

معاون قضائی دادگستری کل استان کرمان ضمن دعوت از کلیه اصحاب رسانه استان کرمان جهت شرکت در چهارمین جشنواره رسانه و عدالت، گفت: اصحاب رسانه می‌توانند آثار خود را از یکم الی ۱۵ آبان ماه به نشانی پست الکترونیکی [email protected] ارسال کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، محمد باقر اسلامی در تشریح آخرین وضعیت جشنواره رسانه و عدالت در استان کرمان اظهار کرد: اصحاب رسانه استان کرمان فعال در خبرگزاری‌ها ، پایگاه‌های خبری و رسانه‌های مکتوب (روزنامه‌های محلی ، روزنامه‌های سراسری، هفته نامه‌ها، دو هفته نامه‌ها و ماهنامه‌ها) در پنج بخش به رقابت با یکدیگر خواهند پرداخت.

این مقام قضائی با اشاره به اینکه آثار ارسالی به جشنواره در دو قسمت کمی و کیفی مورد ارزیابی هیات داوران قرار می‌گیرند ،اعلام کرد: علاقه‌مندان می‌توانند آثار برگزیده خود را در 5 بخش خبر، تیتر،(گزارش ، مصاحبه ، یادداشت)، تولیدات چند رسانه‌ای ازجمله (اینفوگرافیک، پوستر–  گزارش تصویری، عکس –  گزارش ویدئویی و کلیپ) و همچنین بخش ویژه شامل نقد عملکرد و فعالیت‌های قوه قضائیه با محوریت سند تحول و تعالی قوه قضائیه به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند .

معاون منابع انسانی و امورفرهنگی دادگستری استان کرمان اضافه کرد: علاقه‌مندان به شرکت در این جشنواره می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشاهده جزییات فراخوان جشنواره به سایت دادگستری استان کرمان مراجعه کنند.

 وی با بیان اینکه دبیرخانه جشنواره در مدیریت رسانه و روابط عمومی دادگستری استان کرمان مستقر و آماده پاسخگویی به سوالات خبرنگاران است، افزود: شماره تماس‌های ۳۱۲۲۶۶۰۱_۰۳۴۳۱۲۲۶۶۰۲ از ساعت ۷ و ۱۵ صبح الی ۱۳ و ۴۵ دقیقه  پاسخگوی سوالات علاقه‌مندان شرکت در این جشنواره است.

پایان پیام/۳۷۶۳/ب

 

منبع: فارس
شناسه خبر: 1546191

مهمترین اخبار ایران و جهان: