نیوز سیتی!
18 آذر 1402 - 21:21

پیوند جوانان با دین و معنویت سدی محکم در مقابل نقشه‌های دشمن است

جانشین نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: هدف دشمن دور کردن زنان از حجاب و جوانان از دین و معنویت است که با تبیین تفکر دین مقدس اسلام و اجرای برنامه‌های اثرگذار همچون سوگواره نمایشی کوچه‌ بنی هاشم، تلاش دشمن راه به جایی نخواهد برد.

امیر دریادار حمزه‌علی کاویانی در حاشیه بازدید از سوگواره نمایشی کوچه بنی‌هاشم، در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم بیان کرد: فضای این سوگواره، یاد و خاطره دوران دفاع مقدس را برای من زنده کرد و در این نمایشگاه شباهت‌های دفاع مقدس با نبرد ائمه‌ اطهار(ع) مقابل دشمنان کاملاً مشهود است.

جانشین نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، با تقدیر از عواملی که در این اثر معنوی و ارزشمند تلاش‌گر هستند، عنوان کرد: تمام بخش‌ها پرمحتوا و اثرگذار است و باید توفیق ادامه این مسیر را از خدا طلب کرد، چرا که انقلاب اسلامی تداوم‌ انقلاب حضرت رسول(ص)، امیرالمومنین(ع) و ابا‌عبدالله‌الحسین(ع) است.

وی تاکید کرد: تا زمانی که جنگ نابرابر بین حق و باطل وجود دارد، این مسیر باید ادامه پیدا کند و معارف و وقایع تاریخی به احسن وجه به نسل جوان منتقل شود.

کاویانی ابراز کرد: حضور خودجوش و استقبال پرشور مردم برای شرکت در این مراسمات، نشان از پیوند عمیق آنها با اهل بیت(ع) و دین و معنویت دارد.

وی در خصوص تلاش دشمن در جنگ ترکیبی، تصریح کرد: هدف دشمن دور کردن زنان از حجاب و جوانان از دین و معنویت است که با تبیین تفکر دین مقدس اسلام و فعالیت‌های اثرگذار همچون این سوگواره نمایشی، تلاش‌ دشمن راه به جایی نخواهد برد.

جانشین نیروی دریایی ارتش ادامه داد: طی ۴۵ سال از گذشت انقلاب اسلامی، همیشه در مسیر قدرت‌یابی بوده‌ایم و همانطور که تمام دنیا در یک جنگ جهانی در مقابل ما ایستاد، امروز نسل جوان و اثرگذار ما، تمام قد در مقابل دشمنان ایستاده است و لحظه‌ای عقب‌نشینی نخواهندکرد.

وی تاکید کرد: به برکت قرآن کریم و اهل بیت‌(ع)، ارزش‌هایی که با انقلاب اسلامی زنده شده، ماندگار است و در نبرد حق و باطل پیروزی قطعی با ماست.

کاویانی ابراز کرد: همانگونه که ما در عملیات دفاع مقدس، شب‌های خوفناک اروندرود و زیر آتش سنگین بعثی‌ها، مادری و عنایت و مدد حضرت فاطمه زهرا(س) را به چشم دیده‌ و لمس کرده‌ایم، در تمام مراحل انقلاب اسلامی نیز کمک ائمه اطهار(ع) وجود داشته و ادامه پیدا خواهد کرد.

وی در پایان عنوان کرد: جوانان باید ادامه دهنده راه شهیدانی باشند که در دفاع مقدس از خون خود گذشتند و تا زمانی که مردم ما در مسیر اهل بیت(ع) باشند، ایران اسلامی آسیبی نخواهد دید.

پایان پیام/ ۷۸۰۴۲

منبع: فارس
شناسه خبر: 1599391

مهمترین اخبار ایران و جهان: