نیوز سیتی!
17 مهر 1402 - 11:00

۴۰۹ جلد اسناد مالکیت در شهرستان خمیر به مردم اعطا شد

همزمان با فرارسیدن روز ملی روستا و عشایر ۴۰۹ جلد اسناد مالکیت شهری و روستایی شامگاه یکشنبه با حضور فرماندار خمیر ، مدیرکل دفتر امور روستایی استانداری ، مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و ثبت اسناد و املاک استان هرمزگان ، اعضای شورای تأمین ، جمعی از مدیران دستگاه های اجرایی به صورت نمادین در روستای کهورشاد شهرستان خمیر به تعدادی از مالکان اعطاء شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، میرهاشم خواستار فرماندار بندرخمیر امروز در مراسم اعطای این اسناد اظهار کرد: همزمان با روز ملی روستا و عشایر ، دومین مرحله اعطای اسناد مالکیت به روستائیان، امروز ۴۰۹ جلد از این اسناد در اختیار این عزیزان قرار گرفته است.

وی  با بیان اینکه طی یک سال گذشته در مجموع حدود یکهزار جلد اسناد مالکیت در اختیار افراد قرار گرفته، افزود: یکی از سیاست‌های مهم دولت سیزدهم واگذاری اسناد مالکیت به روستاییان است در همین راستا دوستی استاندار محترم نیز بر تسریع آن تأکید فراوان دارد؛ بنابراین امروز با هماهنگی استاندار محترم بخشی از این اسناد در اختیار روستاییان شهرستان قرار گرفته است.

وی همچنین گفت: صدور اسناد مالکیت برای روستائیان، کار بسیار ارزشمندی است که امروز با کمترین هزینه در اختیار آنان قرار می گیرد لذا می طلبد سایر روستاییان نیز از این اقدام استقبال کنند.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1532447

مهمترین اخبار ایران و جهان: