نیوز سیتی!
01 شهریور 1402 - 20:20

حاشیه بازی ملوان - فولاد| میهمان ناخوانده در انزلی و اعتراض منصوریان +فیلم

در نیمه اول بازی ملوان با فولاد خوزستان شاگردان تارتار بازهم یک ضربه پنالتی را از دست دادند و این بازی یک میهمان ناخوانده هم داشت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از انزلی، دیدار تیم های ملوان و فولاد خوزستان در انزلی در جریان است.

تماشاگران زیادی در ورزشگاه تختی انزلی حضور دارند و تیم ملوان را تشویق می کنند. در این دیدار بانوان تماشاگر هم در ورزشگاه هستند.

* ملوان تا دقیقه 26 دو گل به فولاد زده بود و در این دقیقه یک پنالتی را از دست داد. این مرتبه پیمان رنجبری پنالتی ملوان را از دست داد. ضربه بازیکن ملوان را کنت دروازه بان فولاد مهار کرد. شاگردان تارتار هفته گذشته نیز مقابل استقلال یک پنالتی را در دقیقه 6 از دست داده بودند.

* ساسان انصاری کاپیتان فولاد خوزستان در دقیقه 33 از زمین اخراج شد. داور به دلیل تمارض به انصاری  کارت زرد دوم و سپس کارت قرمز نشان داد.

* منصوریان سرمربی تیم فولاد به شدت به تصمیم داور معترض شد.

* هر دو تیم در نیمه اول دو تعویض انجام دادند. مهران احمدی بازیکن ملوان مصدوم شده بود و تعویض شد و منصوریان بعد از اینکه گل دوم را خورد و یک پنالتی به حریف داد، مجتبی نجاریان را جانشین محمد خادمی منفرد کرد. منصوریان بعد از تعویض این بازیکن را در آغوش گرفت!
* در جریان نیمه اول یک سگ وارد زمین مسابقه شد که منصوریان سرمربی تیم تلاش کرد سگ را مهار کند. این سگ میهمان ناخوانده بود.

نیمه اول مسابقه دو بر صفر به سود ملوان به پایان رسید.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1465191

مهمترین اخبار ایران و جهان: