نیوز سیتی!
02 اسفند 1401 - 09:28

اختصاص مبلغ ۱۸۰۰ میلیارد تومان اعتبارات گنبدکاووس از مصوبات سفر رئیس جمهور به استان گلستان

معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری ویژه گنبدکاووس گفت: در سفر نخست رئیس جمهور به استان گلستان تعداد ۶۶ مصوبه با اعتبار یکهزارو ۸۰۰ میلیارد تومان برای گنبدکاووس در نظر گرفته شده است.

عبدالحمید گوگلانی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در گرگان اظهار کرد: در سفر رئیس جمهور به استان گلستان، مبلغ ۱۲ ازار میلیارد تومان در قالب مصوبات به این استان در نظر گرفته شده که از این اعتبار یکهزارو ۸۰۰ میلیارد تومان با ۶۶ مصوبه مربوط به گنبدکاووس است.

وی تصریح کرد: بیشترین مصوبات حوزه شهرستان گنبدکاووس مربوط به جهاد کشاورزی( ۱۵ مصوبه مربوط به منابع طبیعی و ۱۴ مصوبه مربوط به جهاد کشاورزی) بوده و بیشترین اعتبار نیز مربوط به راه و شهرسازی با اعتبار ۹۰۴ میلیارد تومان با پنج مصوبه است.

معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری ویژه شهرستان گنبدکاووس خاطرنشان کرد: از یکهزارو ۸۰۰ میلیارد تومان اعتبارات مصوبات سفر رئیس جمهور به شهرستان گنبدکاووس، ایجاد زیرساخت های مرکز لجستیک راه اهن مرزی اینچه برون مبلغ ۸۰۰ میلیارد تومان بوده که بیشترین اعتبار را به خود اختصاص داده است.

وی ادامه داد: از تعداد ۶۶ مصوبه در نظر گرفته شده تعداد دو مصوبه به صورت ۱۰۰ درصد در سال ۱۴۰۰ تخصیص اعتبار یافته که شامل پروژه تجهیزات غربالگری سرطان بیمارستان شهدای ۱۲ دی و گازرسانی به پنج روستای محروم مرزی است. اعتبارات هفت مصوبه برای سال ۱۴۰۱، اعتبارات ۱۲ مصوبه برای سالهای ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱، اعتبارات ۱۰ مصوبه برای سالهای ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ و اعتبارات ۳۵ مصوبه برای سالهای ۱۴۰۱ تا ۱۴۰۳ خواهد بود‌.

گوگلانی گفت: برای تخصیص اعتبارات سفر رئیس جنهور به گلستان مدیران دستگاه اجرایی پیگیر بوده و تعامل خوبی با مدیران کل خود در این راستا داشته باشند.

انتهای پیام/۸۳۰۲۱

منبع: فارس
شناسه خبر: 1047332

مهمترین اخبار ایران و جهان: