نیوز سیتی!
06 اسفند 1401 - 15:10

جانبازان، پاسداران و ایثارگران یاریگر مجموعه مدیریت میامی شوند

میامی- فرماندار میامی بابیان اینکه ایثارگران با انتقال تجربیات خود بهترین الگو برای مسئولان حاضر و نسل جدید باشند، گفت: جانبازان، پاسداران و ایثارگران یاریگر مجموعه مدیریت میامی شوند.

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا آشوری بعد از ظهر شنبه در آئین تکریم از جانبازان دفاع مقدس شهرستان میامی به میزبانی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهر ضمن بیان اینکه نسل جدید دوران انقلاب و جنگ تحمیلی را درک نکردند و برای جلوگیری از هرگونه تحریف در تاریخ انقلاب می‌بایست با دلاوری و جانبازی جوانان آن دوران آشنا شوند، ابراز داشت: جانبازان، ایثارگران و پاسداران بهترین الگو برای نسل جدید محسوب می‌شوند که می‌بایست پیام شهدا به نسل امروز انتقال دهند.

وی ضمن بیان اینکه پیشرفت امروز کشور را مدیون نهادینه شدن فرهنگ ایثار و شهادت هستیم، افزود: امروز در عصر حاضر نیز می‌بایست برای تداوم پیشرفت‌های ایران این فرهنگ در سرلوحه کار مسئولان و مدیران قرار گیرد.

فرماندار میامی ضمن بیان اینکه جانبازان، پاسداران و ایثارگران می‌توانند یاریگر مجموعه مدیریت میامی شوند، ابراز داشت: این افراد می‌توانند تجربیات خود را به خوبی و درستی به نسل جدید انتقال دهند و پیشنهاد می‌شود تا نشست با جوانان در دستور کار واقع شود.

آشوری بابیان اینکه امروز علیرغم وجود جنگ و ناآرامی در کشورهای اطراف ما در امنیت به سر می‌بریم، تصریح کرد: امنیت اکنون کشور را مدیون جان‌هایی هستیم که با دلاوری و شجاعت درس ایثار و فداکاری را به ما آموختند و اجازه ندادند دشمن کوچک‌ترین تعدی به خاک ایران داشته باشد.

وی افزود: جوانان از بسیاری این دلاوری‌ها ناآگاه هستند و لذا برای آگاهی بخشی سلسله نشست‌هایی با جانبازان با حضور جوانان در فرمانداری خواهیم داشت که این قشر جامه بتوانند از تجربیات مفید جانبازان بهره مند شوند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1056332

مهمترین اخبار ایران و جهان: