نیوز سیتی!
22 اسفند 1401 - 19:45

فعالیت مدارس قم در نوبت عصر سه‌شنبه غیرحضوری است

اداره کل آموزش و پرورش قم در اطلاعیه‌ای اعلام کرد فعالیت تمامی مدارس استان در نوبت صبح سه‌شنبه مورخ ۲۳/ ۱۴۰۱/۱۲ حضوری و در نوبت عصر به صورت غیرحضوری خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، اداره کل آموزش و پرورش قم در اطلاعیه‌ای اعلام کرد فعالیت  تمامی مدارس استان در نوبت صبح سه‌شنبه مورخ ۲۳/ ۱۴۰۱/۱۲ حضوری و در نوبت  عصر به صورت غیرحضوری خواهد بود. متن اطلاعیه به این شرح است:

با صلوات بر محمد و آل محمد و با سلام و احترام خدمت تمامی هم استانی‌های عزیز به ویژه دانش‌آموزان و خانواده های ارجمند و فرهنگیان گرانقدر و با توجه به سوالات مکرر عزیزان در مورد نحوه و چگونگی فعالیت مدارس استان در روز سه شنبه مورخ ۲۳/ ۱۴۰۱/۱۲ به اطلاع می‌رساند فعالیت  تمامی مدارس استان در این روز در نوبت صبح حضوری و در نوبت  عصر به صورت غیرحضوری خواهد بود.

شایسته است مدیران محترم  مدارس  با نظارت دقیق وضعیت دانش آموزان، شرایط غیرحضوری آموزش را در عصرگاه روز سه شنبه مدیریت نموده و اولیای ارجمند نیز با مراقبت کامل از فرزندان نازنین خویش در مسیر تعلیم و تربیت عزیزان دانش آموز در این روز به صورت ویژه اهتمام جدی را به عمل آورند.

پایان پیام/78032

منبع: فارس
شناسه خبر: 1091232

مهمترین اخبار ایران و جهان: