نیوز سیتی!
20 اسفند 1401 - 20:49

خطر توطئه تقابل دین با نوروز/ شرع اسلامی رعایت شود

سمنان- معاون گردشگری وزیر میراث فرهنگی ضمن بیان اینکه خطر توطئه تقابل دین با نوروز وجود دارد، گفت: در برنامه‌های ویژه ایام نوروز می‌بایست شرع اسلامی نیز رعایت شود.

به گزارش خبرنگار مهر، علی اصغر شالبافیان غروب شنبه در جلسه نشست هماهنگی خدمات سفر استان سمنان به میزبانی سالن یادگار امام استانداری سمنان ضمن بیان اینکه ایام عید نوروز ۱۴۰۲ با ماه مبارک رمضان تقابل پیدا کرده است، ابراز داشت: خطر تقابل دین با فرهنگ ایرانی توسط برخی جریانات داخل و خارج وجود دارد که می بایست کاملاً هوشیار بود.

وی ضمن بیان اینکه برخی ها به دنبال سو استفاده از این نوع جریانات هستند، افزود: این مهم می طلبد تا برای رفع و جلوگیری از وقوع این پیشامد مدیریت جامع و واحد در حوزه گردشگری صورت گیرد.

معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ضمن بیان اینکه مدیریت ارائه خدمات مطلوب به مسافران در دستور کار است، ابراز داشت: برای نوروز پیش رو می بایست برنامه ها به نحوی باشند که بتواند گردشگر را جذب کرده و شرع اسلام را نیز در آن رعایت کند.

شالبافیان ضمن بیان اینکه هم اکنون موج مسافرت های نوروزی آغاز شده است، تصریح کرد: علاوه بر مسائل دینی و جذب گردشگر می بایست برای کاهش تصادفات نیز پیش بینی های لازم انجام شود.

وی ضمن بیان اینکه متاسفانه سالانه هموطنان بسیاری در تصادفات رانندگی جان خود را از دست داده یا دچار نقص عضو می شوند، افزود: از رانندگان درخواست داریم توصیه های لازم را حتماً جدی بگیرند و تمهیدات لازم برای کاهش تصادفات نیز در دستور کار فرمانداری ها قرار گیرد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1087176

مهمترین اخبار ایران و جهان: