نیوز سیتی!
21 بهمن 1401 - 22:26

خدمت در جزیره خارگ یک نوع جهاد است

بوشهر- عضو مجمع تشخصی مصلحت نظام گفت: خدمات و تلاش‌های بی‌وقفه در جزیره خارگ یک نوع جهاد است و ارزش این تلاش‌ها همانند دوران جنگ تحمیلی بالا و غیر قابل وصف است.

به گزارش خبرنگار مهر، عباسعلی کدخدایی عصر جمعه در بازدید از اسکله پایانه نفتی خارگ اظهار داشت: در آستانه سالگرد یوم الله ۲۲ بهمن توفیقی حاصل شد تا خدمت عزیزان و خدمتگزاران حوزه صادرات نفت در جزیره خارگ برسیم.

وی افزود: خدمات و تلاش‌های بی‌وقفه این عزیزان در این جزیره یک نوع جهاد است و ارزش این تلاش‌ها همانند دوران جنگ تحمیلی بالا و غیر قابل وصف است.

کدخدایی تصریح کرد: به نوبه خود از یکایک این عزیزان که خادم مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند تشکر و قدردانی می‌نمایم و قطعاَ این جهاد در نزد بزرگ ثبت است و تمام عزیزان به اجر الهی ختم خواهد شد.

خدمت در جزیره خارگ یک نوع جهاد است

در ادامه عباس غریبی سرپرست شرکت پایانه‌های نفتی ایران نیز اظهار داشت: جزیره خارگ به عنوان یکی از مناطق مهم راهبردی کشور است و کارکنان صنعت نفت در این منطقه عملیاتی با صمیمیت و همدلی و با روحیه جهادی در پیشبرد اهداف عالیه کشور نقش آفرین می‌باشند.

غریبی افزود: شرکت پایانه‌های نفتی ایران به عنوان یکی از شرکت‌های تابعه شرکت ملی نفت ایران و به سازمانی عملیاتی، فنی، تخصصی و حرفه‌ای که در حوزه‌های ذخیره سازی، اندازه گیری، ارائه خدمات آزمایشگاهی، عملیات صادرات و واردات نفت خام، مواد نفتی و میعانات گازی و خدمات دریایی فعالیت می‌کند که ماموریتش را در پنج منطقه عملیاتی و چهاراستان کشور به صورت ایمن، مطابق با استانداردهای بین‌المللی و به موقع انجام می‌دهد.

وی افزود: شرکت پایانه‌های نفتی ایران به‌عنوان شرکتی فنی و عملیاتی با وجود وظایف ذاتی خود، به محیط پیرامون به‌عنوان بخشی از مسئولیت‌های اجتماعی شرکت همواره توجه داشته است.

غریبی با بازدید محسن خجسته مهر معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران اشاره کرد و افزود: حضور ایشان در این جزیره پر خیر و برکت بوده و مصوبات خوبی داشت که امیدواریم با پیگیری‌هایی که انجام خواهد شد شاهد تحولات بزرگی در خدمت رسانی به مردم و کاهش مشکلات در منطقه باشیم.

خدمت در جزیره خارگ یک نوع جهاد است

رئیس پایانه نفتی نیز خارگ گفت: کارکنان صنعت نفت در این پایانه و سایر مناطق عملیاتی شرکت با روحیه جهادی که دارند همواره در راستای سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و انجام مأموریت‌های صنعت نفت تلاش می‌کنند و در این سال‌ها با وجود تحریم‌های ظالمانه رکوردهای خوبی در زمینه فعالیت‌های مرتبط با صادرات نفت خام و میعانات گازی و در حوزه‌های مختلف تعمیراتی با تکیه بر ساخت داخل تجهیزات کارهای بزرگی را به سرانجام رسانده رند.

سید محمدجواد موسوی در ادامه افزود: حضور شما در بزرگترین پایانه صادرات نفت کشور مایه دلگرمی و قوت قلب می‌باشد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1032332

مهمترین اخبار ایران و جهان: