نیوز سیتی!
09 شهریور 1402 - 13:11

تسهیلات اشتغال زایی به ۳۵ مددجو شاهرودی پرداخت شد

شاهرود- رئیس اداره بهزیستی شاهرود از پرداخت تسهیلات اشتغال زایی به ۳۵مددجو شاهرودی طی سال جاری خبر داد و گفت: هدف از پرداخت تسهیلات کمک به خود اشتغالی و توانمندسازی مددجویان تحت پوشش است.

حسن غربا در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، ضمن بیان اینکه ۳۵ مددجو شاهرودی طی سال جاری تسهیلات اشتغال‌زایی دریافت کردند، ابراز داشت: مبلغ این تسهیلات ۱۵۰ میلیون تومان با کارمزد چهار درصد است.

وی ضمن بیان اینکه سازمان بهزیستی به دنبال راهکارهایی برای توانمندسازی مددجویان تحت پوشش است، افزود: ارائه تسهیلات نیز بر پایه همین امر صورت گرفته که البته همچنان تداوم دارد و متقاضیان می‌توانند برای دریافت این تسهیلات اقدام کنند.

رئیس اداره بهزیستی شاهرود بابیان اینکه بکارگیری مددجویان تحت پوشش در کارگاه‌ها برای کارفرما مشوق‌های بیمه‌ای به همراه خواهد داشت، بیان کرد: کارفرماها می‌توانند با استخدام مددجویان از این فرصت استفاده کنند.

غربا در ادامه تصریح کرد: مددجویانی که به صورت انفرادی شغلی را ایجاد و سهم بیمه خود را پرداخت می‌کنند نیز می‌توانند از مشوق‌های بیمه سهم خویش فرمایی استفاده کنند.

وی ضمن بیان اینکه افراد جویای کار تحت پوشش بهزیستی می‌توانند با مراجعه به سامانه http://Jobwo.ir درخواست خود را ثبت کنند، افزود: این سامانه که از سال گذشته آغاز به کار کرده می‌کوشد تا با ثبت نام افراد بیکار و جویای کار برای آنها شغلی را منظور کند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1478632

مهمترین اخبار ایران و جهان: