نیوز سیتی!
22 شهریور 1402 - 06:36

‌دشمنان ‌با توطئه برای دانشجویان ‌به دنبال انحراف ‌در مسیر انقلاب هستند

ریئس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: دانشجویان ارزشمندترین سرمایه‌های اصلی شهر و کشور هستند و توجه ویژه به آن‌ها از وظایف اصلی ما محسوب می‌شود و نباید اجازه دهیم با توطئه‌های دشمنان نظام و انقلاب از مسیر درست خود در زندگی منحرف و دچار آسیب شوند.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، دانشگاه علوم پزشکی یکی از بهترین دانشگاه‌های استان کرمانشاه محسوب می‌شود که خود را برای جشن آغاز سال تحصیلی جدید  با توجه به تقارن آن با آغاز ماه ربیع‌الاول آماده می‌کند.

مسؤولان دانشگاه علوم پزشکی توجه به پوشش حرفه‌ای دانشجویان و اساتید در مراکز آموزشی و درمانی را مورد تأکید دارند. قباد محمدی رییس دانشگاه در خصوص وضعیت فرهنگی و آموزشی دانشکده‌ها و بازگشایی دانشگاه در سال جدید تحصیلی، اظهار کرد: دانشجویان ارزشمندترین سرمایه‌های اصلی شهر و کشور هستند و توجه ویژه به آن‌ها از وظایف اصلی ما محسوب می‌شود و نباید اجازه دهیم با توطئه‌های دشمنان نظام و انقلاب از مسیر درست خود در زندگی منحرف و دچار آسیب شوند.

وی ادامه داد: خوشبختانه امکانات و زیرساخت‌های فراهم شده در دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه بسیار قابل توجه است و این دانشگاه دارای ظرفیت‌های بسیار خوبی در حوزه‌های مختلف آموزشی است..

رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه تصریح کرد: اقامات لازم نیز در  راستای ارتقاء امکانات رفاهی لازم از جمله خوابگاه، سلف و رسیدگی به کیفیت غذای دانشجویان  توسط معاونت فرهنگی دانشجویی دانشگاه در تابستان امسال صورت گرفته است.

پایان پیام/پ

منبع: فارس
شناسه خبر: 1497476

مهمترین اخبار ایران و جهان: