نیوز سیتی!
15 شهریور 1402 - 11:00

مجدانه به سمت اتمام پروژه‌های قدیمی حرکت می‌کنیم

کمیجان- استاندار مرکزی گفت:مجدانه به سمت اتمام پروژه‌های قدیمی حرکت می‌کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، شامگاه سه شنبه استاندار مرکزی در سفر به شهرستان کمیجان، با حضور در روستای اسفندان از روند آماده‌سازی مسیر برگزاری مراسم پیاده‌روی جاماندگان اربعین به سمت امامزاده یحیی (ع) روستا بازدید کرد.

فرزاد مخلص الائمه استاندار مرکزی در این آئین اظهار داشت: توفیق داشتیم در هفته دولت در همه شهرستان‌های استان حضور پیدا کردیم و ضمن دیدار با مردم شریف، یک هزار و ۱۸۰ پروژه عمرانی و اقتصادی نیز مورد بهره‌برداری قرار گرفت و بعضا عملیات اجرایی آن‌ها آغاز شد.

وی افزود: به دلیل اینکه در هفته دولت وزرای اقتصاد و صمت میهمان استان بودند، حضور در شهرستان کمیجان به تعویق افتاد و امروز در شهرستان کمیجان ۳۷ طرح عمرانی و اقتصادی به ارزش حدود ۱۳۱ میلیارد تومان بهره برداری و عملیات اجرایی چند پروژه آغاز شد.

استاندار مرکزی ادامه داد: در ضمن سفر، نظارت‌های میدانی از برخی پروژه‌ها در شهر کمیجان، روستاهای اسفندان، خسروبیگ و چهرقان نیز انجام شد و شتاب‌بخشی به پروژه‌ها مورد تأکید قرار گرفت.

وی اضافه کرد: محور چهرقان به راستگویان یک مطالبه تاریخی برای مردم شهرستان بود که امروز رسماً بهره‌برداری شد، این محور فاصله با تهران را برای بخشی از شهرستان بیش از ۶۰ کیلومتر کمتر کرد و ارتباط مردم تسهیل شد.

مخلص الائمه بیان کرد: امیدواریم در آینده نزدیک شاهد پایان پروژه‌های با عمر بالای ۱۰ سال در استان باشیم که متأسفانه تعداد آن‌ها زیاد است.

وی خاطر نشان کرد: دولت سیزدهم با تأکید رئیس جمهور مجدانه به سمت اتمام پروژه‌های قدیمی حرکت می‌کند و منافع این پروژه‌ها باید به مردم برسد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1487676

مهمترین اخبار ایران و جهان: