نیوز سیتی!
06 تیر 1402 - 09:54

توقیف اتوبوس حامل داروی قاچاق در آذربایجان غربی

فرمانده انتظامی استان از توقیف اتوبوس حامل داروی قاچاق به ارزش بیش از 10 میلیارد ریال در خوی با عملیات منسجم پلیس امنیت اقتصادی استان، خبر داد

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه،  سردار "رحیم جهانبخش " اظهارداشت: در پی کسب اخبار و اطلاعاتی مبنی بر قاچاق اقلام دارویی در محور "خوی- بازرگان"  موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس امنیت اقتصادی انتظامی استان، قرار گرفت.

وی افزود: پس از هماهنگی با مرجع قضائی، مأموران موفق شدند در یک عملیات غافلگیرانه اتوبوس حامل داروها را شناسایی و  در مسیر ایستگاه بازرسی "ایواوغلی" آن را  توقیف کردند.

فرمانده انتظامی استان در ادامه بیان داشت: در بازرسی از خودروی متوقف شده، ۸ هزار ۸۸ قلم انواع داروی پزشکی به ارزش ۱۰ میلیارد و ۱۱۰ میلیون ریال کشف و ضبط شد.

وی با اشاره به دستگیری یک متهم در این عملیات اظهار داشت: در این رابطه اتوبوس توقیف و متهم با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

سردار جهانبخش در پایان با اعلام اینکه پلیس به صورت شبانه‌روزی برای برقراری نظم و امنیت تلاش می‌کند افزود: شهروندان در صورت اطلاع از هر گونه فعالیت غیرقانونی و قاچاق، مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند و همچنین شماره تلفن ۱۹۷ پلیس آماده دریافت نظرات، پیشنهادات و تقدیر شما همشهریان عزیز از عملکرد پلیس می باشد.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1312476

مهمترین اخبار ایران و جهان: