نیوز سیتی!
08 تیر 1402 - 09:25

اعلام آمادگی باشگاه شمس آذر قزوین برای تیمداری در لیگ برتر فوتبال بانوان

مدیرعامل باشگاه شمس آذر قزوین گفت: آمادگی خود برای تشکیل تیم بانوان شمس آذر و حضور در لیگ برتر بانوان را به سازمان لیگ اعلام کرده ایم.

شهاب زندی در گفت و گو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار کرد: سازمان لیگ فوتبال کشور طی نامه ای از ۱۶ تیم حاضر در لیگ برتر فوتبال مردان خواست با ارزیابی شرایط خود، در خصوص تشکیل تیم بانوان و حضور در لیگ برتر بانوان اعلام نظر کنند که بر این اساس شمس آذر قزوین به عنوان اولین باشگاه آمادگی خود را جهت اجرای این موضوع اعلام کرد.

وی افزود: مکاتبات لازم با سازمان لیگ صورت گرفته و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد در فصل آتی لیگ برتر بانوان شاهد حضور تیم بانوان شمس آذر خواهیم بود.

مدیرعامل باشگاه شمس آذر قزوین در ادامه به آخرین وضعیت آماده سازی تیم فوتبال مردان این باشگاه جهت حضور در لیگ برتر اشاره کرد و گفت: بعد از تثبیت کادرفنی، با بازیکنان مد نظر سرمربی شمس آذر در حال مذاکره هستیم تا بتوانیم تیمی قوی و منسجم را برای لیگ برتر آماده کنیم.

زندی تصریح کرد: احتمالا یک بازیکن خارجی در ترکیب تیم داشته باشیم. امیدواریم با حمایت هواداران پرشور و مسئولان نتیجه ای در شان استان قزوین کسب کنیم.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1317132

مهمترین اخبار ایران و جهان: