نیوز سیتی!
28 خرداد 1402 - 20:36

پیام شهدا بصیرت و ولایتمداری است

هیر- فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: پیام شهدا برای نسل امروز و فردا داشتن بصیرت و ولایتمداری است تا راه اصلی را گم نکنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار غلامحسین محمدی اصل عصر یکشنبه در پیش اجلاسیه شهدای والامقام شهر هیر با محوریت شهدای دانش آموز و فرهنگی در مسجد جامع هیر اظهار کرد: دشمنان انقلاب اسلامی روی این دو موضوع برنامه ریزی دقیقی را انجام دادند تا هم بصیرت ملت ایران را کور کنند و هم مسیر ولایت را به انحراف بکشانند.

وی تصریح کرد: امروز جامعه ما به شدت نیازمند این دو عنصر است تا از فتنه‌ها و سختی‌های تحریم و تهدید دشمنان به سلامت عبور کند که در این زمینه باید مجالس شهدا را برای بازخوانی پیام و الگوهای عزتمندانه آنها غنیمت بشماریم.

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: با برگزاری پیش اجلاسیه های شهرها و شهرستان‌ها در ماه‌های آینده شاهد برگزاری کنگره ۲ هزار و ۴۰۰ شهید استان در ۲۶ مردادماه خواهیم بود که با عزت و شکوه هر چه تمامتر در اردبیل برگزار خواهد شد.

محمدی اصل افزود: پیش اجلاسیه های شهرستان‌ها نیز در حال برگزاری است که در اردبیل این پیش اجلاسیه در چهارم تیرماه با حضور خانواده‌های شهدا، ایثارگران و اقشار مختلف مردم و با حضور سخنران کشوری در حسینیه ثارالله سپاه اردبیل برگزار خواهد شد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: نباید پیام و نشانه‌های شهدا و ایثارگران را در این فضای گرد و غبار فتنه گم کنیم بلکه ضروری است با شناخت راه و تبعیت از فرامین مقام معظم رهبری بتوانیم در مسیر تحکیم بنیه‌های نظام اسلامی حرکت‌های مؤثری را انجام دهیم.

محمدی اصل اضافه کرد: امروز جامعه ما به ویژه نسل نوجوان و جوان تشنه مطالعه و اطلاع از دستاوردهای انقلاب اسلامی است و در این زمینه باید تبیین گری و روشنگری به خوبی انجام شود تا به معنای واقعی جهاد تبیین زمینه تغییر ذائقه و افکار نسل آینده را به وجود آورد.

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل بیان کرد: دشمن تلاش خود را برای به انحراف کشیدن نسل جوان و نوجوان دوچندان کرده اما غافل از این اصل است که این فرزندان پاکدل باخته راه شهدا و ولایت هستند و با بصیرت در این مسیر گام برمی دارند.

به گزارش مهر، در این پیش اجلاسیه که آحاد مختلف مردم به ویژه خانواده‌های شهدا و ایثارگران حضور داشتند، از خانواده‌های شهدا تجلیل و مزار شهیدان گمنام این شهر غبارروبی شد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1293632

مهمترین اخبار ایران و جهان: