نیوز سیتی!
22 تیر 1402 - 12:24

همه مسئولان باید وارد میدان عمل شوند /سپاه مسئول امنیت پایدار است

دهاقان - دبیر قرارگاه محرومیت زدایی کل سپاه گفت: همه مسئولان باید وارد میدان عمل شوند تا تقسیم وظایف صورت گیرد، زیرا سپاه مسئول امنیت پایدار کشور است و قرار نیست همه وظایف بر عهده سپاه باشد.

سردار ضیاالدین حزنی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، با بیان اینکه همه مسئولان باید در راستای رفع مشکلات مردم تلاش کنند، اظهار داشت: همه باید به گفته‌ها و قول‌هایشان جامه عمل بپوشاند و به نتیجه برسند.

وی با بیان اینکه مسئولان باید مردم‌داری کنند، افزود: ما که پشت میزهای جمهوری اسلامی ایران نشسته‌ایم باید در مرحله نخست، مردم را از نگرانی خارج و امیدوار کنیم، زیرا این میزها آزمایش الهی هستند.

دبیر قرارگاه محرومیت زدایی کل سپاه، با بیان اینکه شغل بیشتر مردم دهاقان کشاورزی است، اذعان کرد: شهرستان دهاقان با توجه به این‌که منطقه سیل خیزی است باید مسیله آبخیزداری در اولویت قرار گیرد.

وی عنوان کرد: اشتغال مسئله مهمی در جامعه است که باید بیشتر به آن پرداخته شود، باید از طرح‌های مردمی و تسهیلات حمایت شود و ما هم سعی در اجرای این طرح‌ها داریم.

سردار حزنی اعلام کرد: باید در یک فرصت کوتاه، کارهای بزرگ انجام شود و با آدم‌های کوچک، کارهای بزرگ میسر نمی‌شود؛ پس همه ما مسیولان باید بزرگ شویم.

وی خاطرنشان کرد: همه مسئولان باید وارد میدان عمل شوند تا تقسیم وظایف صورت گیرد، زیرا سپاه مسئول امنیت پایدار کشور است و قرار نیست همه وظایف بر عهده سپاه پاسداران باشد.

دبیر قرارگاه محرومیت زدایی سپاه کشور افزود: مشکلات شهرستان دهاقان را اعلام می‌کنیم و سعی می‌کنیم اتفاقاتی مفید رخ دهد.‌

منبع: مهر
شناسه خبر: 1356276

مهمترین اخبار ایران و جهان: