نیوز سیتی!
06 آذر 1402 - 10:17

اجرای عملیات لکه گیری و روکش آسفالت گرم در بزرگراه نیشابور – سبزوار

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای نیشابور از اجرای عملیات لکه گیری هندسی و روکش آسفالت گرم در بزرگراه نیشابور_ سبزوار به طول ۶ کیلومتر و اعتباری بالغ بر ۲۴ میلیارد تومان خبر داد .

مجید مفیدی‌فر در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در نیشابور اظهار کرد: بر اساس قراردادهای منعقد شده برای بهسازی و آسفالت راه‌های روستایی، محورهای روستایی آبقو ، نوبهار و دهنو لگزی به طول ۴ کیلومتر و با اعتباری بالغ به ۸ میلیارد تومان اجرا و به بهره‌برداری رسید .

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای نیشابور افزود: همچنین بهسازی و عملیات خاکی در محورهای روستایی قاسمیه، کلاته حسن آباد، برمهان، خایسک، فهنه، بار، بجنو، حسن آباد، عنبرکه و پاباز در حال اجرا است و در ادامه بهسازی محورهای روستاهای دزق، بزق، فاضل آباد و چهارگوشلی شروع خواهد شد.

وی با بیان اینکه اجرای روکش آسفالت سرد در محورهای روستایی به طول ۱۰ کیلومتر و هزینه‌ بالغ بر ۱۵ میلیارد تومان انجام شده است، تشریح کرد: بهسازی و آسفالت سرد در محورهای روستایی به طول ۵ کیلومتر و هزینه بالغ بر ۷ میلیارد تومان، ایمن‌سازی ۵ تقاطع‌ فرعی به اصلی با اعتباری بالغ بر ۶۰۰ میلیون تومان و نیز آشکارسازی ۲۲ مورد دوربرگردان و تقاطع‌ها در جاده اصلی با اعتبار بالغ بر ۱۱۰میلیون تومان از دیگر اقدامات اجرا شده در راهداری نیشابور است.

مفیدی‌فر عنوان کرد: ادامه عملیات لکه‌گیری هندسی و روکش آسفالت گرم در بزرگراه نیشابور - سبزوار به طول ۱۲ کیلومتر، کمربندی رفت و برگشت به طول ۱۲ کیلومتر در بزرگراه نیشابور_ مشهد از تقاطع روستای سوقند تا پلیس راه، محور خیام_ گلبو و  محور کاشمر هم در دستور کار پیمانکار ادره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای خراسان رضوی است که به زودی انجام خواهد شد.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای نیشابور ابراز کرد: تعمیر و مرمت تابلوها و  گاردریل ها، رفع نقاط حادثه خیز، رنگ‌آمیزی تابلوها، سرعت‌کاه‌ها، تسطیح و مرمت حریم راه‌ها، تیغ زنی راه‌های شنی، بازدید از مراکز معاینه فنی و کنترل ناوگان حمل و نقل عمومی از جمله فعالیت‌‌های همه روزه راهداران است.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1585832

مهمترین اخبار ایران و جهان: