نیوز سیتی!
03 دی 1402 - 09:31

تولید پوشاک عفیفانه در کشور مغفول مانده است

مشاور وزیر کشور گفت: برای استقرار گفتمان حجاب در کشور باید کارهای مختلفی انجام داد و یکی از این اقدامات تولید پوشاک عفیفانه است که ۴۰ سال از آن غفلت و کوتاهی کردیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، محمدحسین سپهر، مشاور وزیر کشور در مراسم افتتاحیه نمایشگاه آثار منتخب جشنواره ملی فردخت کاشان با بیان اینکه، جشنواره فردخت نمونه‌ای از کار جهادی در حوزه پوشش عفیفانه است، اظهار کرد: تهاجم فرهنگی همواره در راستای ضربه زدن به نظام و مردم روی میز دشمن بوده است.

وی با بیان اینکه، به دلیل تغییر ذائقه و تغییر سبک زندگی، در حوزه‌های مختلف سیاسی، اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و غیره آسیب دیده ایم، افزود: از ۷ هزار نفر از صاحب‌نظران یکی از ادیان سئوال شد که برای از بین بردن اسلام چه اقدامی باید انجام داد و از میان آنان یک پیشنهاد که اجماع داشتند، انتخاب شد و آن پیشنهاد این بود که تمام دختران و زنان مسلمان را نیمه‌عریان بیرون بکشید و با این اقدام کم کم چراغ اسلام خاموش می‌شود.

سپهر با بیان اینکه، برخی افراد به دنبال خاموش کردن دین اسلام هستند، خاطرنشان کرد: هر وقت خوراک و لباس ما شبیه بیگانگان شود، ذلیل آن‌ها می‌شویم، چون نخستین کار برای تسخیر یک کشور تسخیر فرهنگی آن کشور است، پیامبر اکرم(ص) در روایتی فرمود لباس و غذای دشمن من را نخورید چراکه به مرور دشمن من می‌شوید.

مشاور وزیر کشور گفت: برای استقرار گفتمان حجاب در کشور باید کارهای مختلفی انجام داد و یکی از این اقدامات تولید پوشاک عفیفانه است که ۴۰ سال از آن غفلت و کوتاهی کردیم.

وی با بیان اینکه باید در عرصه حجاب فضای گفتمانی داشته باشیم، تصریح کرد: تحریف مبانی دینی ما گاهی اوقات به دست خود ما صورت می‌پذیرد در حالی که دشمن به دنبال بی‌هویت کردن ملی و بی‌ارزش کردن ارزش‌های دینی است و از این رو نباید اجازه دهیم دشمن سنگرهای ما را فتح کند.

سپهر تصریح کرد: از سه هزار فروشگاه پوشاک عفیفانه در کشور حمایت کنید و به دنبال توسعه پوشش عفیفانه با برپایی نمایشگاه‌های دائمی باشید.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1613932

مهمترین اخبار ایران و جهان: