نیوز سیتی!
15 آذر 1402 - 15:56

اولین یادواره ۲۲ شهید انتظامی کهگیلویه+ تصاویر

با حضور خانواده‌های شهداء، مردم و مسؤولان اولین یادواره ۲۲ شهید انتظامی شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در سالن فرهنگی بنیاد شهید دهدشت برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه، حجت‌الاسلام علی وحدانی‌فر در مراسم یادواره ۲۲ شهید نیرو انتظامی این شهرستان، از داشتن ایمان به عنوان رمز موفقیت شهداء نام برد و اظهار کرد: قاسم سلیمانی نمونه بارز فضای جبهه‌ها بود که امروز جهان به او افتخار می‌کند.

امام جمعه کهگیلویه برگزاری یادوا‌ره‌ها را باعث جلا‌ دادن روح و قلب دانست و تصریح کرد: اگر شهدا و این یادواره‌‌ها نبودند باید به کجا پناه می‌بردیم.

وی تلاش‌های نیرو انتظامی در شکست دشمن را یادآور شد و بیان کرد: علی‌‌رغم همه تلاش‌های دشمن، اما مجموعه نیرو انتظامی و ارتش و سپاه ما در اوج افتخار هستند.

حجت‌الاسلام وحدانی‌فر راه پیروزی را تبعیت از ولایت فقیه عنوان و خاطرنشان کرد: اگر جایی ضعف است به واسطه کسانی است که تفکر ولایت فقیه را قبول ندارند و به آن‌ها مسئولیت داده شد.

وی با توجه به انتخابات پیش‌رو گفت: باید به کسانی رای داد که به آرمان‌های شهدا نزدیک باشند، چرا که تفکر با جنس ایثار و ایمان باعث پیشرفت جامعه خواهد شد.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1596076

مهمترین اخبار ایران و جهان: