نیوز سیتی!
28 مهر 1402 - 15:51

پایان خوشی در انتظار رژیم صهیونیستی نیست

امام جمعه شهرکرد گفت: رژیم صهیونیستی و حامیان آن به ویژه آمریکا بدانند ظلم و ستم آن‌ها نمی‌تواند ادامه داشته باشد و پایان خوشی در انتظار آن‌ها نیست و با جنایاتی که مرتکب می‌شوند چهره حقیقی‌ خود را آشکار می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حجت‌الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهرکرد با بیان اینکه تقوا در واقع دانستن احکام شرعی و عمل به آن‌ها است، گفت: نماز جمعه آدابی دارد که نمازگزاران باید آن‌ها را رعایت کنند؛ برای مثال رعایت سکوت در هنگام خطبه‌های نماز جمعه یکی از آداب این نماز به شمار می‌آید همچنین اقامه نماز در هنگام خواندن خطبه‌ها جایز نیست.

امام جمعه شهرکرد ادامه داد: امروز نیز مانند روزهای گذشته شاهد خروش امت اسلامی در سراسر ایران علیه رژیم غاصب صهیونیستی بودیم، حرکتی که مردم با حساسیت خاصی آن را ادامه می‌دهند و در چهارمحال و بختیای نیز تا کنون اجتماعات عظیمی برپا شده است.

وی افزود: حضور مردم ایران در اجتماعات دفاع از فلسطین و اعلام آمادگی برای کمک به این مردم مظلوم شعار نیست و اگر جهان اسلام دچار بی‌تابی شود هیچکس قادر نیست در برابر حرکت آن‌ها ایستادگی کند.

نکونام عنوان کرد: رژیم صهیونیستی و حامیان آن به ویژه آمریکا بدانند ظلم و ستم آن‌ها نمی‌تواند ادامه داشته باشد و پایان خوشی در انتظار آن‌ها نیست بلکه با جنایاتی که مرتکب می‌شوند مانند حمله به بیمارستان چهره حقیقی‌ خود را آشکار می‌کنند.

وی با اشاره به جنگ روایت‌ها که توسط رژیم کودک‌کش صهیونیستی آغاز شده، اضافه کرد: این رژیم غاصب قصد دارد با استفاده از جنگ روایت‌ها حقیقت وقایع را تحریف و جای ظالم و مظلوم را عوض کند همچنین سعی دارد جنایات رخ داده در غزه را به دیگران نسبت داده و خود را تبرئه کند اما هیچ انسان فهیمی دروغ صهیونیست‌ها را باور نخواهد کرد. 

امام جمعه شهرکرد با اشاره به در پیش بودن روز آمار و برنامه‌ریزی، تصریح کرد: وجود آمار دقیق برای برنامه‌ریزی صحیح امری ضروری است در مقابل نیز آمار غیرواقعی می‌تواند برنامه‌ریزی‌ها را تحت تاثیر منفی قرار دهد.

وی یادآور شد: روز صادرات یکی دیگر از مناسبت‌های هفته پیش رو است که باید به این حوزه توجه همه جانبه صورت بگیرد چرا که امروز صادرات یکی از مسائل مهمی است که می‌تواند موجب بالندگی کشور شود بنابراین باید موانع موجود بر سر راه صادرات برداشته شود. 

نکونام با اشاره به سالروز شهادت سیدمصطفی فرزند امام خمینی(ره)، بیان کرد: شهادت این شهید گرانقدر موجب شد حرکت انقلاب شتاب پیدا کرده و در آستانه پیروزی قرار بگیرد.

وی افزود: ۱۰ جمادی‌الثانی سالروز شهادت حضرت فاطمه معصومه(س) است، این بانوی بزرگوار در ایران اسلامی برکات بسیاری به همراه داشته و بانوان ایرانی باید ایشان را الگو و سرمشق خود قرار دهند تا به سعادت و رستگاری دست پیدا کنند.

امام جمعه شهرکرد در پایان با اشاره به سالروز تاسیس سازمان ملل، خاطرنشان کرد: این سازمان در حقیقت سازمان قدرت‌ها است چرا که تصمیم‌گیری‌های آن توسط همین قدرت‌ها انجام می‌شود به همین جهت نیز ایجاد تغییر در ساختار این سازمان یکی از درخواست‌های جهانیان است.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1544332

مهمترین اخبار ایران و جهان: