نیوز سیتی!
06 آبان 1402 - 16:17

سه امتیاز شیرین برای پالایش نفت بندرعباس

هفته یازدهم رقابت های لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور بین دوتیم پالایش نفت بندرعباس و آنا صنعت پاسارگاد قم درسالن فجر بندرعباس برگزارشد و تیم پالایش نفت دریک بازی برتر بانتیجه چهار بریک حریف خود را شکست داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، نماینده هرمزگان در این بازی به دنبال کسب سه امتیاز بود واز همان ابتدا، بازی را هجومی آغاز کرد وبا حمایت هواداران خود که یک لحظه از تشویق تیم خوددست نکشیدند. خیلی زود به گل رسید و هنوز یک دقیقه از بازی نگدشته بود که روی اشتباه سورال بالکانه بازیکن حریف وباز کردن دروازه خودی صاحب یک گل شد.
تیم آنا صنعت قم بعد از دریافت این گل روی یک ضد حمله دردقیقه یازده توسط علیرضا وفایی به گل تساوی دست یافت و بازی متعادل شد، اما تیم پالایش نفت بابازیکنان باتعصب و یک سنگربان آماده درون دروازه به نام سپهر محمدی و بازی روبه جلو دوباره به بازی برگشتند ویک دقیقه مانده به پایان نیمه نخست توسط سعید حاجیلری به گل دوم رسید تا با پیروزی به رختکن برود.

در نیمه دوم بازهم شاگردان هادی بزوال دست از حملات خود نکشیدندو دوبار دیگر توسط سروش احمدنیا و علی جوذری به گل رسیدند.

  تیم مهمان بعد از دریافت گل سوم رو به بازی پاور پلی آورد اما نتیجه ای عایدش نشد تا این بازی با نتیجه چهار بر یک به سود تیم بالایش نفت بندرعباس به پایان برسد.

برای تیم فوتسال پالایش نفت بندرعباس سپهر محمدی، حسن دهقانی، محمد بنی اسدی ، سروش احمدنیا، محمد امین فارسی، امیر خون جهان ، حسین رحیمی ، سعید حاجیلری، امیر حسین دهقانی،  محمد حسین بازیار، علی جوذری و امین مراد احمدی وبا سر مربیگری هادی بزوال بازی کردند.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1553176

مهمترین اخبار ایران و جهان: