نیوز سیتی!
08 مرداد 1402 - 19:35

دستگیری سارقان غیربومی اماکن خصوصی کرج

کرج-‬ فرمانده انتظامی البرز‬ از دستگیری اعضای باند سارقان غیربومی اماکن خصوصی در شهر ‏کرج خبر داد و گفت: در تحقیقات تکمیلی این پرونده ۳۰ فقره سرقت اماکن خصوصی در شهر کرج کشف شد. ‏

سردار حمید هداوند در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در پی دستگیری یک سارق اماکن خصوصی توسط کلانتری ۱۱ مرکزی شهر کرج و ارجاع پرونده برای انجام تحقیقات تکمیلی به پلیس آگاهی استان، رسیدگی تخصصی به موضوع در دستور کار اداره مبارزه با سرقت قرار گرفت.

وی افزود: برابر بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد سارقان با پوشش کارگران فضای سبز شهرداری، اماکن خصوصی خالی از سکنه را شناسایی و با استفاده از یک دستگاه پیکان وانت سرقتی، اقدام به دزدیدن وسایل داخل ملک خصوصی می‌کنند.

این مقام ارشد انتظامی اضافه کرد: در ادامه با انجام تحقیقات تخصصی و به کارگیری اقدامات فنی و پلیسی هویت سارقان که از اوباش سابقه‌دار یکی از استان‌های همجوار بودند شناسایی و با دریافت نیابت قضائی هر ۳ نفر آنها دستگیر شدند.

سردار هداوند با بیان اینکه متهمان در تحقیقات تکمیلی به انجام ۳۰ فقره سرقت از اماکن خصوصی در شهرهای کرج، شهریار و ملارد اعتراف کردند، گفت: همچنین دو مالخر اموال مسروقه نیز در خصوص این پرونده دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه آنها تعداد زیادی لوازم سرقتی از قبیل لوازم خانگی، سنگ فرز، دستگاه جوش و غیره کشف شد.

سردار هداوند در پایان از شناسایی همه مالباختگان سرقت‌های ثبت شده خبر داد و گفت: با تکمیل پرونده متهمان به همراه مالباختگان برای انجام مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1418732

مهمترین اخبار ایران و جهان: