نیوز سیتی!
06 مرداد 1402 - 14:41

امام جمعه بوشهر: وحدت ایام محرم باید در جامعه حفظ شود

امام جمعه بوشهر گفت: امسال همچون گذشته همه گروه‌ها و قشرها زیر بیرق سرور و سالار شهیدان امام حسین(ع) قرار گرفتند و انتظار می‌رود این وحدت حسینی با همین روحیه و رویه در جامعه ادامه‌دار باشد.

به گزارش خبرگزاری فارس استان بوشهر، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری امام جمعه بوشهر در خطبه‌های نماز جمعه این هفته بوشهر با تسلیت ایام سوگواری حضرت امام حسین(ع) اظهار داشت: مردم با حضور گسترده در مراسم دهه اول محرم نقشه‌های دشمن را خنثی کردند.

نماینده ولی فقیه در استان افزود: استکبار جهانی به دنبال کمرنگ جلوه دادن این آئین معنوی بود اما حضور پرشور ملت ایران در آئین‌های محرم مشت محکمی به دهان تمام یاوه‌گویان زد و نشان داد که این ملت، امت امام حسین(ع) است.

خطیب نماز جمعه بوشهر ادامه داد: امسال همچون گذشته همه گروه‌ها و قشرها زیر بیرق سرور و سالار شهیدان امام حسین(ع) قرار گرفتند و انتظار می‌رود این وحدت حسینی با همین روحیه و رویه در جامعه ادامه‌دار باشد.

وی با محکوم کردن توهین و جسارت به قرآن کریم اعلام کرد: گروه‌هایی که در معرض سقوط و اضمحلال قرار دارند متوسل به ارتکاب چنین جنایت و توهین‌هایی به کتاب خدا می‌شوند.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1412676

مهمترین اخبار ایران و جهان: