نیوز سیتی!
23 مرداد 1402 - 12:19

رسانه‌ها در انعکاس توانمندی‌های دولت منصفانه عمل کنند

اردبیل- فرماندار اردبیل گفت: ضروری است تا رسانه‌ها در انعکاس عملکرد دولت و دستاوردهای نظام منصفانه عمل و قضاوت کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمد اعتماد اعجازی صبح دوشنبه با حضور در دفتر خبرگزاری مهر و گفت‌و گو با خبرنگاران این رسانه در اردبیل، اظهار کرد: امروز ظرفیت فضای مجازی در معرفی توانمندی‌های دولت و دستاوردهای نظام ظرفیت بسیار بزرگی است که باید از آن به نحوه مطلوب استفاده شود.

وی به هم ریختگی فضای مجازی را نامطلوب ارزیابی کرد و گفت: استفاده فضای مجازی از کلمات و استخدام واژه‌ها در معرفی توانمندی‌های مسئولان بسیار کار حساس و ظریفی است به طوری که از یک مطلب هم می‌توان بهره‌برداری بد کرده و هم با خوب جلوه دادن آن افکار عمومی را مدیریت کرد.

فرماندار اردبیل فعالیت خبرگزاری‌های رسمی در استان اردبیل را مطلوب ارزیابی کرد و افزود: خبرگزاری مهر در کنار سایر خبرگزاری‌های توانسته رسالت عظیم اطلاع‌رسانی را به نحوه شایسته انجام دهد به طوری که ما امروز این خبرگزاری را مرجع و برند اخبار و اطلاع‌رسانی در استان می‌شناسیم.

اعتماد اعجازی با بیان اینکه مدیریت در دولت سیزدهم با تمام توان و به نفع مردم انجام می‌شود، تصریح کرد: امروز دولت و حاکمیت در صدد است تا فضای زندگی آرام و سالمی را برای مردم فراهم کند و انعکاس این تلاش‌ها جز با درایت رسانه‌ها و مدیریت صحیح آنها در فضای اطلاع‌رسانی امکان‌پذیر نیست.

در این دیدار مدیر خبرگزاری مهر در استان اردبیل نیز با بیان اینکه در حال حاضر خبرگزاری مهر پرعایله‌ترین رسانه در استان اردبیل خاطرنشان کرد: بیش از ۱۳ نفر در مرکز استان و شهرستان‌ها به عنوان رابطان خبری در استان اردبیل با خبرگزاری مهر فعالیت می‌کنند.

مالک پناهی درآمد اندک خبرنگاران و ضیق معیشت اصحاب رسانه را یادآور شد و بیان کرد: دستگاه‌های دولتی باید در توانمندسازی رسانه‌ها اقدام کنند تا رسانه‌ها بدون داشتن غم نان بتوانند در انعکاس اخبار و رویدادهای دولت در صحنه باشند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1441476

مهمترین اخبار ایران و جهان: