نیوز سیتی!
10 مرداد 1402 - 16:10

آبرسانی دائم به ۲۷۲۲ واحد مسکن ملی در ۱۳ شهرستان فارس

مدیرعامل شرکت آبفا استان فارس با بیان اینکه تأمین آب شرب ۱۴۳ سایت از ۱۶۹ سایت مسکن ملی در شهرستان‌های استان در حوزه وظایف شرکت آبفا استان فارس است، گفت: آبرسانی دائم به ۲۷۲۲ واحد از ۱۵ سایت مسکن ملی در استان انجام شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز،  علی جان صادق پور امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه ۱۶۹ سایت مسکن ملی در شهرستان های استان وجود دارد که از این تعداد تأمین آب شرب ۱۴۳ سایت با ۸۶ هزار و ۳۴۶ واحد مسکونی در حوزه فعالیت های شرکت آبفا استان فارس است، گفت: برای اجرای پروژه های آبرسانی به ۱۴۳ سایت مسکن ملی در استان به ۷۰۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز داریم که تاکنون با صرف اعتباری بالغ بر ۶۱ میلیارد تومان آبرسانی دائم به ۱۵ سایت مسکن ملی در ۱۳ شهرستان با تعداد ۲۷۲۲ واحد صورت گرفته است.

صادق پور با تأکید بر این مهم که مجدانه پیگیر اجرای پروژه های آبرسانی دائم به مسکن ملی سایر شهرستان های استان هستیم، افزود: در حال حاضر مناقصه اجرای زیرساخت طرح های آبرسانی دائم به سایت های مسکن ملی شهرستان های فیروزآباد، خنج و فاز دو اقلید برگزار شده و در حال طی مراحل بعدی است.

وی افزود: در شهرستان های داراب و ارسنجان نیز در مرحله تهیه اسناد مناقصه هستیم که با یاری خداوند به زودی با برگزاری مناقصه وارد فاز اجرا خواهیم شد.

 مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان فارس اظهار داشت: برای اجرای پروژه های جمع آوری و دفع بهداشتی فاضلاب در ۱۴۳ سایت مسکن ملی در استان نیز به ۷۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز داریم که تاکنون مناقصه اجرای خط انتقال فاضلاب مسکن ملی آباده برگزار شده است و در مرحله عقد قرارداد با پیمانکار هستیم.

 مدیر اجرایی ارشد استان در حوزه آب و فاضلاب با تأکید بر اینکه مسکن ملی از افتخارات دولت مردمی سیزدهم و نظام مقدس جمهوری اسلامی همسو با نهضت خدمت رسانی به مردم و محرومیت زدایی از جامعه است، گفت: شرکت آبفا استان فارس در راستای برنامه های دولت و در پرتو حمایت های مسئولین ذی ربط به ویژه استاندار فارس، در خصوص مسکن ملی استان نیز تمام تلاش خود را در جهت رسالت ذاتی خود مبنی بر تأمین و توزیع آب شرب سالم و بهداشتی و همچنین جمع آوری و دفع بهداشتی فاضلاب انجام داده و در ادامه این مسیر نیز از هیچ تلاش و کوششی مضایقه نخواهد کرد.

پایان پیام/ ن

منبع: فارس
شناسه خبر: 1422076

مهمترین اخبار ایران و جهان: