نیوز سیتی!
15 مرداد 1402 - 14:47

۸۳درصد تسهیلات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان سمنان پرداخت شد

سمنان_استاندار سمنان از پرداخت ۸۳درصد تسهیلات ستاد تسهیل و رونق تولید در استان برای سال جاری خبر داد و گفت:این تسهیلات با هدف کمک به رونق اقتصادی و بهبود وضعیت تولید به متقاضیان پرداخت شد.

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمد رضا هاشمی ظهر یکشنبه در سی و هفتمین جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان به میزبانی سالن جلسات یادگار امام استانداری سمنان ضمن بیان اینکه در تسهیلات تبصره ۱۶ با اقدامات و تلاش‌های صورت گرفته ۸۳ درصد تسهیلات پرداخت شد، ابراز داشت: به نظر می‌رسد این تسهیلات بتواند منجر به توسعه و پیشرفت روز افزون و هر چه بهتر استان سمنان شود.

وی ضمن بیان اینکه این تسهیلات با هدف جلوگیری از رکود واحدهای تولیدی و صنعتی پرداخت شده است، افزود: پیوند علم و دانش در کنار تجربه می‌تواند منتهی به توسعه و پیشرفت شود، برای رسیدن به این مقصود شرکت‌ها و واحدهای تولیدی باید برای جذب نیروهای متخصص از بین فارغ‌التحصیلان دانشگاه‌ها تلاش کنند.

وی افزود: با توجه به اینکه سمنان استانی دانشگاهی محسوب می‌شود ارتباط تنگاتنگ صنعت و علم کنار یکدیگر پشتوانه رونق تولید را در استان خواهد ساخت لذا باید در این موارد برنامه ریزی لازم صورت گیرد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1428832

مهمترین اخبار ایران و جهان: