نیوز سیتی!
16 مرداد 1402 - 15:51

الحاق ۲۰۰ هکتار زمین برای نهضت ملی مسکن در استان سمنان

سمنان- استاندار سمنان با اشاره به الحاق ۲۰۰ هکتار زمین برای نهضت ملی مسکن در سمنان، گفت: این اقدام با هدف تأمین زمین مورد نیاز برای ساخت نهضت ملی مسکن برای مردم پیگیری می‌شود.

سید محمد رضا هاشمی در گفتگو با خبرنگار مهر، ضمن بیان اینکه یکی از مواردی که در مجموعه نهضت ملی مسکن استان سمنان پیگیری می‌شود، الحاق زمین به مناطق شهری است، بیان کرد: این اقدام با هدف تأمین زمین مورد نیاز برای ساخت نهضت ملی مسکن برای مردم پیگیری می‌شود.

وی با بیان اینکه در آخرین نشست شورای مسکن ۲۰۰ هکتار الحاق برای سمنان مصوب شد، افزود: پیشنهادی نیز در شورای مسکن برای رفع ایرادات جزئی ساخت نهضت ملی مسکن در شهر جدید ایوانکی ارائه شد تا بتوانیم موانع ساخت و ساز خانه‌های نهضت ملی مسکن در این شهر را نیز حل کنیم

استاندار سمنان با بیان اینکه برای رفع مشکلات موجود در شهر جدید ایوانکی یک هفته فرصت داده شده است، ابراز کرد: این موضوع در نشست شورای مسکن که هفته آتی برگزار خواهد شد، تصمیم گیری قطعی می‌شود.

هاشمی با بیان اینکه مالیات بر ارزش افزوده از دیگر مباحثی است که کمک می‌کند تا شهرداری‌ها و دهیاری‌ها منابع خوبی را در اختیار بگیرند، تاکید داشت: این اعتبارات می‌تواند به عمران و آبادانی شهرها و روستاهای استان کمک شایانی کند که در این خصوص در نشست اقتصاد مقاومتی استان بحث و تبادل نظر شد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1430676

مهمترین اخبار ایران و جهان: