نیوز سیتی!
22 مرداد 1402 - 14:27

رایزنی شورا و شهرداری قزوین برای پس گرفتن شکایت شهرداری همدان از «شمس آذر»

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر قزوین گفت: طی تماس شهردار و رئیس شورای اسلامی شهر قروین با مسوولین استان همدان، شهردار همدان قول مساعدت و پیگیری را دادند تا بتوانند مشکلی که برای تیم لیگ برتری استان قزوین پیش آمده را با حفظ حقوق تیم شهرداری همدان رفع کنند.

قاسم اللهیاری در گفت و گو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار کرد: «شمس آذر» تیم مردمی قزوین است که با قهرمانی در فصل گذشته لیگ یک و صعود به لیگ برتر شور و شوق بسیار زیادی را در استان و میان مردم به پا کرده است.

وی با اشاره به حواشی پیش آمده برای شمس آذر قزوین و کسر امتیاز از این تیم، اظهار کرد: طی روزهای گذشته به عنوان نماینده مردم قزوین و یک شهروند با رئیس کمیسیون فرهنگی و ورزشی شهرداری همدان راجع به شکایت این تیم صحبت کردم. 

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر قزوین افزود: اشتباهی که از سوی یک بازیکن صورت گرفت، شمس آذر را متضرر کرد و سبب شد چند تیم لیگ یکی از جمله شهرداری همدان از آن شکایت کنند. بر این اساس از مجموعه شورا و شهرداری همدان درخواست چشم پوشی از شکایت را داشتیم و پیگیر حل این مسئله بودیم.

این عضو شورای اسلامی شهر قزوین ادامه داد: شهرداری همدان تیم اصیل و باسابقه ای است که تلاش داشته در لیگ برتر حضور پیدا کند و با توجه به سیاست های به وجود آمده و به دنبال کسر امتیاز از تیم شمس آذر، رئیس کمیسیون فرهنگی و ورزشی شهرداری همدان به دنبال احقاق حق خود بودند.

این مسوول خاطرنشان کرد: همچنین طی تماس شهردار و رئیس شورای اسلامی شهر قروین با مسوولین استان همدان، شهردار همدان قول مساعدت و پیگیری را دادد تا بتوانند مشکلی که برای تیم لیگ برتری استان قزوین پیش آمده را با حفظ حقوق تیم شهرداری همدان رفع کنند.

وی در پایان بیان کرد: طبق رایزنی های صورت گرفته مقرر شد تیم شهرداری همدان شکایت خود را پس بگیرد که خبرهای خوبی امروز شنیده شد و انشاالله ۳ امتیاز کسر شده به حساب شمس آذر بازمی گردد. همچنین به مردم استان این نوید را می‌دهیم که حمایت کاملی را از نماینده استان در لیگ برتر انجام دهیم تا شاهد حضور درخشان این تیم در این عرصه بزرگ باشیم.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1440032

مهمترین اخبار ایران و جهان: