نیوز سیتی!
31 اردیبهشت 1402 - 11:11

مسیر اقتدار دریایی مهمترین عامل قدرت کشور ماست

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: مسیر اقتدار دریایی مهمترین عامل قدرت کشور ماست و کشور ما برای اینکه یک قدرت دریای بزرگ باشد چیزی کم ندارد.

به گزارش خبرنگار مهر، سر لشگر محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح ۲ در آئین استقبال از ناوگروه ۸۶ نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران اعزامی به دور دنیا که صبح امروز در منطقه یکم دریایی برگزار شد، گفت: نیروی دریایی کار بزرگ و نشدنی را انجام دادند و موجب سربلندی مردم و کشورمان شدند.

وی ضمن تبریک تولد حضرت معصومه (س) و روز دختر و تبریک روز سوم خرداد فتح خرمهشر، افزود: بندر بزرگ ساحلی ما در بندر عباس شاهد این افتخار بزرگ است و براستی می‌توان گفت بندر عباس پایتخت دومی برای کشورمان ایران است

سر لشگر باقری تصریح کرد: حوادث گوناگون نشان داده است که برای سربلندی میهن راهی جر طی مسیر قدرت و افتخار نداریم و این قدرت مشروع از طرف ملت به یکایک رزمندگان داده شده است.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح اظهار داشت: مسیر اقتدار دریایی مهمترین عامل قدرت کشور ماست و کشور ما برای اینکه یک قدرت دریای بزرگ باشیم چیزی کم ندارد.

وی اد امه داد: داشتن ساحل طولانی و مناسب، فن آوری های روز، ناوگان بومی، مردمی دارای فرهنگ دریایی و نیز داشتن رزمندگان و فرماندهان دلاور که دل به خدا می‌سپارند و بدون ترس از قدرت‌های بزرگ دل به دریا می‌سپارند.

در حال تکمیل…

منبع: مهر
شناسه خبر: 1226932

مهمترین اخبار ایران و جهان: