نیوز سیتی!
20 خرداد 1402 - 17:53

نهادینه شدن فرهنگ دفاع مقدس در بخش‌های مختلف موجب شکوفایی می‌شود

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مرکزی گفت: به‌کارگیری فرهنگ دفاع مقدس در بخش‌های مختلف می‌تواند موجب پیشرفت و شکوفایی ملت ایران برای رسیدن به ایرانی قوی شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، غلامرضا کریمی امروز در قرارگاه جهاد تبیین ستاد کنگره شهدای استان اظهار داشت: به کارگیری فرهنگ دفاع مقدس در بخش های مختلف می‌تواند موجب پیشرفت و شکوفایی ملت ایران برای رسیدن به ایرانی قوی شود و لازمه نهادینه کردن این فرهنگ نجات بخش جهاد تبیین و انتقال آن به نسل جدید و آیندگان است.

وی افزود: زمانی که مقام معظم رهبری از تبیین به عنوان یک جهاد عظیم یاد می کنند نشان از اهمیت این مسئله است و لذا باید همه توان در برای تحقق جهاد تبیین به کارگیری شود و راه اندازی قرارگاه تخصصی جهاد تبیین با این رویکرد است.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی با بیان اینکه قرارگاه جهاد تببین یکی از مهمترین بسترها برای تحقق امر مقام معظم رهبری و تبیین، ترویج و ارائه ارزش‌های اسلامی و انقلابی و دفاع مقدس به جامعه مخاطب به ویژه نسل جوان و نوجوان است، گفت: در این قرارگاه سیاست گذاری های کلان دنبال می شود و از همه توان استان در این قرارگاه بهره گیری خواهد شد.

کریمی با بیان اینکه مهمترین پشتوانه این قرارگاه الگوگیری از تجربیات و موفقیت های ستاد کنگره است، ادامه داد: همانگونه که کنگره شهدای استان مرکزی در بسیاری از حوزه ها به کشور الگو ارائه کرد و امروز از استان های مختلف برای تجربه نگاری به استان سفر می کنند قطعا با بهره گیری از تجربیات این قرارگاه می تواند به الگویی موفق در حوزه جهاد تبیین تبدیل شود و برکات فراوانی برای جامعه و خصوصا نوجوانان و جوانان داشته باشد.

وی خاطر نشان کرد: رویکرد تبیینی مهمترین محور فعالیتی ستاد کنگره شهدای استان مرکزی در طی ۷ سال گذشته است و در حوزه  تبیین مبانی انقلاب اسلامی، اندیشه امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری، دفاع مقدس، مقاومت و تاریخ استان مرکزی در انقلاب و دفاع مقدس اقدامات قابل توجهی انجام شده که امروز این رویکرد در قالب قرارگاه تخصصی جهاد تبیین ادامه دارد.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1275776

مهمترین اخبار ایران و جهان: