نیوز سیتی!
01 خرداد 1402 - 14:01

بانوان متفکر می توانند ارزش‌های انقلاب را به گوش جهان برسانند

تهران- نماینده مردم اسلامشهر، تهران، ری و شمیرانات در مجلس گفت: بانوان متفکر می توانند ارزش‌های انقلاب را به گوش جهان برسانند.

سمیه رفیعی در حاشیه برگزاری جشن روز دختر که در امام زاده علی اکبر روستای پلائین در منطقه ۱۹ تهران برگزار شد در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به اینکه بانوان و دختران جوان پیشران موتور حرکت پیشرفت کشور هستند اظهار داشت: هرچند طی سال‌های اخیر بر اساس اتفاقاتی که رخ داد برخی تلاش کردند ذهن دختران را مخدوش کنند اما می‌بینیم که دختران و زنان همچنان استوار پای ارزش‌ها ایستاده اند.

وی با اشاره به اینکه پمپاژ رسانه‌ها برای ایجاد ذهنیت منفی در بانوان بی تأثیر نبوده است گفت: با وجود کوتاهی‌هایی که از سوی برخی مسئولان وجود داشته است اما می‌بینیم که همین دختران هستند که می‌توانند کشور را به سمت قله‌های پیشرفت هدایت کنند.

رفیعی با تاکید بر نقش بانوان در تمام عرصه‌ها بیان داشت: کار جایی مشکل می‌خورد که این نقش را برای بانوان باور نداشته باشیم و کسانی که باید نقش پذیری را به دختران و جوانان واگذار کنند در این بخش تعلل دارند و این عدم واگذاری ها درست صورت نمی‌گیرد و این گونه است که سوال پیش می‌آید که جایگاه زنان و بانوان کجاست.

نماینده مردم اسلامشهر، تهران، ری و شمیرانات در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر نقش فرهنگ سازی استفاده از بانوان در عرصه‌های گوناگون عنوان داشت: علاوه بر فرهنگ سازی مجلس می‌تواند در نظارت بر این موضوع اثرگذار باشد.

وی با بیان اینکه نسل جوان و نوجوان زنان و دختران با توجه به فضاهایی که در اختیار داشته اند به خوبی می‌توانند ارزش‌های انقلاب را به گوش جهان برسانند گفت: جوانان محدود به مرزها نیستند و می‌توانند الگوریتم‌هایی را طراحی کنند که صدایشان به گوش بسیاری از مردم در دنیا برسد و این بستگی به توانایی و مدیریت مسئولان دارد که بتوانند از این ظرفیت‌ها استفاده کنند.

نماینده مردم اسلامشهر، تهران، ری و شمیرانات در مجلس شورای اسلامی عنوان داشت: دختران و زنانی داریم که به واسطه تفکر و علم و اندیشیده شناخته شده اند و ضعف مسئولان است که نتوانستند آنها را شناسایی کنند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1230176

مهمترین اخبار ایران و جهان: