نیوز سیتی!
27 فروردین 1402 - 12:01

مراسم روز قدس در بروکسل، استکهلم و تایلند +تصاویر

مراسم روز قدس در بروکسل پایتخت بلژیک، استکلهم سوئد و همچنین در تایلند با حضور پرشور حامیان فلسطین برگزار شد و حاضران در این مراسم همبستگی خود را با ملت فلسطین اعلام کردند.

به گزارش گروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، مراسم روز قدس همزمان با سراسر جهان در بروکسل پایتخت بلژیک، استکهلم پایتخت سوئد و همچنین در تایلند با حضور گسترده حامیان فلسطین برگزار شد.

مردم در شهر بروکسل با حمل پلاکاردها و بنرهایی از مقاومت مردم فلسطین حمایت کرده و جنایات صهیونیست‌ها را محکوم کردند.

 

 

 

 

 

همزمان با این روز تجمعی مقابل سفارت رژیم صهیونیستی در استکهلم پایتخت سوئد برگزار شد و تظاهرکنندگان با سر دادن شعارهایی از مردم فلسطین حمایت کرده و مخالفت خود با اشغالگران صهیونیست‌ها را اعلام کردند.

 

 

تعداد قابل توجهی از مردم تایلند نیز با برگزاری تظاهراتی روز قدس را گرامی داشتند و همبستگی خود را با ملت مظلوم فلسطین اعلام کردند.

 

 

* نماز جمعه روز قدس در زاگرب

به گزارش فارس، «حافظ عزیز علیلی» امام جماعت مرکز اسلامی زاگرب پایتخت کرواسی نیز روز جمعه در خطبه‌های نماز جمعه روز قدس گفت: همه انسان‌های عدالتخواه و حقیقت جو باید روز قدس را گرامی بدارند.
وی با یادآوری اینکه متاسفانه هر سال شاهد ملت‌های بیشتری هستیم که از جنگ آسیب می‌بینند، افزود: وظیفه داریم اذهان را نسبت به درد و رنج فلسطینی‌ها بیدار کنیم. 

گفتنی است، مراسم روز جهانی قدس همچنین در شهرهای مختلف آفریقای جنوبی و همچنین در بورکینافاسو برگزار شد. علاوه بر این در ایتالیا و بلاروس نیز مراسمی از سوی سفارتخانه‌های جمهوری اسلامی ایران در این دو کشور با حضور گسترده حامیان فلسطین و قدس شریف برگزار شد.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1153076

مهمترین اخبار ایران و جهان: